ساپینتو باید تاکتیک خود را تغییر دهد/ رقبا دست استقلال را خوانده اند


ساعت: 14:08
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895320

پیشکسوت استقلالی تیم فوتبال تهران با بیان اینکه ساپینتو نیاز به تغییر تاکتیک دارد، گفت: کار استقلال از جناحین از مرکز مستقل است در حالی که این روش منسوخ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید مراغه چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به عملکرد استقلال در چهار هفته اخیر لیگ برتر گفت: استقلال در این بازی ها موفقیت چندانی نداشت هرچند که شاهد بازی های انفرادی بود. به برخی از بازیکنان ما بوده ایم، اما در کل تیم هنوز متعادل نیست.

وی افزود: استقلال تهران نه در خط دفاع هماهنگی لازم را دارد و نه در خط حمله، این در حالی است که تیم پارسال در خط دفاع و خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشت، هرچند مهاجمان گل کمتری به ثمر رساندند، اما این تیم انسجام خوبی داشت. .

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران به مهم ترین مشکل استقلال در حال حاضر اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل فاصله زیاد خط دفاعی با هافبک ها است در حالی که خط دفاعی باید در زمان حمله جلو بیاید تا هافبک ها. خسته نباشی

مراگچیان یادآور شد: حریفان استقلال از ضعف این تیم به خوبی استفاده کردند و توانستند خط هافبک این تیم را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه تیم استقلال فقط در کنار تیم مرکزی است و بازیکنان به خوبی افکار کادر فنی را درک کرده اند و می دانند چگونه با شاگردان ساپینتو مقابله کنند، بنابراین تغییر تاکتیک الزامی است و کادر فنی باید بیاید. با یک راه حل در این مورد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متأسفانه مهاجمان استقلال سمی نیستند و در حالی که شهبازادا برای گلزنی و پاس گل استقلال به کار گرفته شده بود هنوز نتوانسته خود را با شرایط وفق دهد در حالی که این مهاجم گلزن سابق ایران است و باید بازی موثرتر.آهسته

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید