کنایه جنجالی ساپینتو رقبا را هدف گرفته بود

کنایه جنجالی ساپینتو رقبا را هدف گرفته بود

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل فولاد خوزستان گفت: این تیم، این کادرفنی و این بازیکنانی که هر روز با من کار می کنند قهرمان و شجاع هستند. ما تحت تاثیر یک سری مشکلات مالی بسیار سخت هستیم.

و افزود: منتظر این سه هفته تعطیلات بودم تا چیزی بگویم. باید می گفتم اما نمی خواستم تمرکز از تیمم گرفته شود. الان 3 هفته از مسابقات تعطیل شده و وقت آن است که چیزی بگوییم چون 2 ماه دیگر مسابقات لیگ و جام حذفی داریم. خیلی چیزهای مهمی وجود دارد که باید در تیم ما تصمیم گیری شود. نمی خواهم بگویم مقصر کیست اما ماه ها پیش شرایط بسیار سختی داشتیم. مدتی است که همه در مورد استراماچونی و پول او صحبت می کنند، اما بعد از آن پول کادرفنی و بازیکنان هم هست. حدود 12 بازی است که جایزه نگرفته ام. بازیکنان باید به درخواست های خود می رسیدند.

ساپینتو گفت: گریه نمی کنیم که بگوییم مشکل داریم. این واقعیت است. برخی از بازیکنان به دلیل هزینه هایشان ماشین های خود را فروختند. در قراردادشان تعهداتی وجود داشت که باید به آنها عمل می کردند تا بتوانند خانه و ماشین بخرند یا سرمایه گذاری مالی کنند. اولین مشکلی که باید حل شود در تیم خودمان است. این تیم فعلی باید رسیدگی شود. کادر فنی، بازیکنان و افرادی که هر روز با من تمرین می کنند، هر روز در کنار تیم هستند و جان خود را می دهند. ما خانواده درست کردیم و جانمان را برای موفقیت تیم می دهیم.

ساپینتو تصریح کرد: امیدوارم بالاخره یک نفر این مشکل را برای تیم و مشکلاتی که ما داریم حل کند. مانند منطقه بهبودی که به آن نیاز داریم. برای ریکاوری تیم به جکوزی نیاز داریم. به یک سالن بدنسازی نیازمندیم زمینی داریم که شرایط چندان خوبی ندارد. درست است که همیشه باید برای بهتر شدن تلاش کنیم و تلاش کنیم. مشکلی نیست. من تحت فشار زندگی می کنم و دوست دارم تحت فشار زندگی کنم، اما همه باید کمک کنند تا بالاخره مشکلات تیم ما حل شود.

وی افزود: تیم و بازیکنان بسیار خوب و فوق العاده ای داریم. من عاشق استقلال هستم. من عاشق هدایت این تیم هستم، اما امیدوارم حمایت بیشتری داشته باشیم. امیدوارم راه حلی برای حل مشکلات ما پیدا شود. بزرگترین حمایتی که از تیممان داریم هواداران فوق العاده و عالی استقلال هستند. آنها محیط بسیار خوبی را برای ما ایجاد می کنند. شاید برخی از آنها پول کافی برای حمایت از تیم را نداشته باشند. آنها ممکن است در زندگی مشکلات مالی داشته باشند، اما همیشه با تیم عالی بوده اند و از آنها حمایت کرده اند. با هواداران، همه ما یک خانواده هستیم. آنها ممکن است زندگی سختی داشته باشند، اما با وجود این مشکلات همیشه از تیم حمایت می کنند. من می خواهم از آنها بسیار تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید