کنایه تند و جنجالی پرسپولیس به ساپینتو

کنایه تند و جنجالی پرسپولیس به ساپینتو

ضیا عربشاهی درباره صدمین پیروزی پرسپولیس در دربی گفت: هر دو تیم دربی را خیلی خوب شروع کردند و سعی کردند از خط دفاعی بازی را متوقف کنند اما در این موقعیت علیرضا بیرانوند نقش مهمی داشت و با پایش روی توپ دروازه بازی کرد.پرسپولیس ذخیره شده . او نعمت بزرگی برای پرسپولیس است و باید او را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: بیرانوند بعد از جام جهانی خیلی بهتر با پا بازی کرد و همین به رشد او کمک کرد. استقلالی ها نتوانستند خوب پرس کنند و به همین دلیل خط هافبک را از دست دادند و بازی را واگذار کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه گفته ام استقلال در عمق دفاع مشکل جدی دارد و خوشبختانه در این دیدار پرسپولیس از نقاط ضعف حریف به بهترین شکل استفاده کرد و موفق شد پیروز شود. اگر کمی باهوش تر بودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی تصریح کرد: این سه امتیاز قهرمانی را برای ما بسیار آسان کرد و امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی پیروز شویم تا با کمترین اشتباه تیم سپاهان به بالای جدول برگردیم. شدنی است و تا آخرین ثانیه نباید ناامید شویم.

عربشاهی درباره اینکه چه کسی بهترین بازیکن پرسپولیس است، گفت: به نظر من وحید امیری بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال بود. او در خدمت تیم بود و در تمام نبردهای تن به تن پیروز شد و توانست در تمام صحنه ها موثر باشد. زندگی سالم رمز موفقیت این بازیکن است.

وی با انتقاد از عملکرد دانیال اسماعیلی فر گفت: او 50 درصد عملکرد خود در سپاهان را در پرسپولیس نشان نداد و نباید بی دلیل از بازیکنی تعریف کرد. دانیال در پرسپولیس کار مهمی انجام نداد و باید بداند که اگر چند پاس گل هم به دست آورده به خاطر کار تیمی بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از نظر من رامین رضاییان بهترین بازیکن این پست است. او در فاز هجومی دوم نیست و برای هر تیمی نعمت است. دلیل جدایی او را نمی دانم و امیدوارم اسماعیلی فرد انتظارات را برآورده کند.

عربشاهی درباره اعتراضات ساپینتو در پایان دربی گفت: از زمانی که بازیکن بود سر و صدای زیادی داشت و متاسفانه رفتارش اصلا عادی نیست. ساپینتو اعتماد بازیکنانش را از بین برد و نقش مهمی در شکست استقلال داشت.

وی با گلایه از رفتار بازیکنان و مربیان ایرانی گفت: متاسفم هر تیمی که امروز می بازد داور را مقصر می داند و هر چه می خواهد به آنها می گوید. دوستان و ما کسی را مقصر شکست های خود نمی دانستیم.

عربشاهی تاکید کرد: مقصر همه این اتفاقات به گردن مدیران تیم است چرا که باید بندهایی در قرارداد بازیکنان و مربیان بگذارند تا کسی جرأت نکند چیزی بگوید. داوران ما آنقدر مظلوم هستند که بهتر است اجازه ندهیم به آنها بی احترامی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید