دعا می کنیم تیم ملی به سلامت به قطر برسد


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909727

علت عدم استقبال از خرید بلیت جام جهانی در حال بررسی است;

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه این روزها ویروس آنفولانزا آمده، دعا می کنیم بازیکنان تیم ملی فوتبال بدون مصدومیت و در سلامت کامل به قطر اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: شب گذشته در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی حضور داشتم و جو نشان می دهد که همه چیز در این کشور امن است. شرایط تاسیسات و نگهداری فردا یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: ملی پوشان روز دوشنبه عازم قطر می شوند و به محض ورود در روزهای نخست، تیم ملی یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال تونس خواهد داشت. با توجه به اینکه این روزها ویروس آنفولانزا آمده، دعا می کنیم بازیکنان تیم ملی بدون مصدومیت و در سلامت کامل به قطر اعزام شوند و همچنین منتظر شروع مسابقات هستیم.

سجادی در خصوص بررسی علت عدم پذیرش خرید بلیت برای سفر به جام جهانی 2022 قطر گفت: باید علت عدم پذیرش خرید بلیط هواپیما را بررسی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: برخی رفتارهای نادرست ورزشکاران ما غیرقابل قبول است و شاید به دلیل اطلاعات نادرست آنها باشد. ما کشور ارزشمندی هستیم و پرچم و قهرمانان کشورمان را در کنار ورزش کشورمان دوست داریم. ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم همین را می گوید.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید