دعوت از فدراسیون جهانی فوک از شمال برای شرکت در برنامه توسعه پاراسیلینگ


ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878693

حمید شمالی از سوی فدراسیون جهانی فوک برای شرکت در برنامه توسعه پارازیلاسیون در ایتالیا دعوت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، فدراسیون جهانی قایقرانی مجموعه برنامه هایی را با هدف توسعه پاراسلینگ در ایتالیا اجرا می کند.

حمید شمالی مربی بادبادک در فدراسیون قایقرانی ایران و عضو شورای توسعه و آموزش انجمن جهانی کایت بردینگ به دعوت فدراسیون جهانی در این مراسم حضور داشت.

فدراسیون جهانی فوک ها تلاش هایی را برای بازگرداندن نظم و انضباط به عنوان یک رویداد پارالمپیک 2028 در لس آنجلس آغاز کرده است.

مهر و موم اولین بار در بازی های پارالمپیک 1996 به عنوان یک ورزش دیدنی معرفی شد و چهار سال بعد به دو رویداد کامل در بازی های پارالمپیک سیدنی اضافه شد و یک مسابقه دو نفره مهر زنی به بازی های پارالمپیک 2008 پکن اضافه شد.

سیلینگ تا سال 2016 در بازی های پارالمپیک شرکت کرد، اما در بازی های توکیو شرکت نکرد و تلاش ها برای متحد کردن او برای پاریس 2024 ناموفق بود.

دلیلی که کمیته بین المللی المپیک برای حذف مهر از ورزش های پارالمپیک خود عنوان می کند، عدم دسترسی جهانی است، زیرا تعداد کمی از کشورها در این سطح در این ورزش شرکت می کنند.

پیشنهاد فدراسیون جهانی فوک برای بازگرداندن این ورزش بر تنوع، تطبیق پذیری، سودآوری، توسعه و افزایش تعداد رویدادهای پاراسلینگ رایگان در سراسر جهان متمرکز خواهد بود.

برنامه توسعه پاراسلینگ (کلاس بادبادک) برای اولین بار در جهان توسط فدراسیون جهانی فوک از تاریخ 23 تا 26 ژوئن 2022 در دریاچه گاردا ایتالیا برگزار می شود و از تاثیرگذارترین افراد مرتبط با این حوزه در جهان دعوت به عمل آمد. مهر بازی های پارالمپیک 2028 لس آنجلس را برگردانید
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید