دعوت کنعانیان این استقلال را شگفت زده کرد

دعوت کنعانیان این استقلال را شگفت زده کرد

شاهروک بیانی در خصوص بازی روز پنجشنبه ایران مقابل عراق گفت: بازی ایران و عراق همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است و دو تیم نمی خواهند به یکدیگر ببازند. فوتبال ما در یک قدمی جام جهانی قرار دارد و اگر با ارائه یک بازی منطقی و زیبا موفق به پیروزی شویم باز هم راهی جام جهانی می شویم.
او درباره ارزیابی خود از تیم ملی عراق گفت: عراق تیم بسیار جنگنده ای است. آنها به صورت فیزیکی بازی می کنند. آنها هافبک پرمشغله ای دارند که می خواهد وسط زمین را تصاحب کند، اذیت می کند و در یک بازی شرکت می کند و به هافبک های ما اجازه بازی نمی دهد.

مربی نساجی ادامه داد: شهروندان ما باید مراقب حواشی عراقی ها باشند. اعراب همیشه یک بازی جنجالی مقابل ما انجام داده اند و بازیکنان ما نباید در این حد اسیر شوند و تنها تمرکزشان بر پیروزی در این مسابقه باشد. ما بازیکنانی داریم که در خارج از کشور کار می کنند. البته آنقدر تجربه دارند که اسیر این حواشی نمی شوند و در کمال آرامش بازی خود را انجام می دهند.

بیانی در خصوص لیست دعوت شدگان به تیم ملی و حضور عجیب کنعانی ها گفت: انتخاب بازیکن در تیم ملی سلیقه ای است. هر مربی نظری دارد و باید به انتخاب او احترام گذاشت. البته او باید پاسخگوی همه چیز باشد، اما باید به کادر فنی اجازه داد تا با آرامش کار خود را انجام دهند، اما درباره دعوت از کنعانیانی که مسائل اخلاقی را رعایت نکردند، بحث های زیادی شده است.

وی تاکید کرد: چرا نباید بازیکنان آماده ای که در لیگ بازی می کنند دعوت شود بلکه بازیکنی که مشکلات زیادی ایجاد کرده است. کارکنان فدراسیون فوتبال باید در این زمینه پاسخگو باشند تا مردم دلیل دعوت از این بازیکن پرحاشیه را بدانند.

این مربی نساجی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم طبق وعده های داده شده تماشاگران علاقه مند زن و مرد بتوانند وارد ورزشگاه شده و از نزدیک این دیدار را تماشا کنند. حضور تماشاگران می تواند روحیه خوبی به بازیکنان تیم ملی بدهد و انگیزه بیشتری برای پیروزی آنها مقابل عراق ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید