دفاع مسی: در نوکمپ هو شدم

دفاع مسی: در نوکمپ هو شدم

«من هم در نوکمپ هو شدم. می دانم چه بر سر پاری سن ژرمن آمد. هواداران می خواهند لحظه ای پرتنش با بازیکنان ایجاد کنند. هواداران در طول بازی از شما حمایت می کنند و وقتی اسم شما را صدا می کنند خیلی خوب است، اما چیزی که من روز گذشته در بازی دیدم زشت بود که وقتی نیمار توپ را لو داد، توسط هواداران خودش مورد تمسخر قرار گرفت یا وقتی آنها “(مسی، نیمار) ، وینالدوم) توپ را لمس کرد، سوت زد.”

“هواداران پاری سن ژرمن بهانه می آورند که بازیکنانی مانند مسی و نیمار پول زیادی می گیرند اما به رئال مادرید باختند که من با آن مشکلی ندارم اما آیا آنها نمی خواستند بازی را ببرند؟” این چیزی است که طرفداران باید ابتدا به آن توجه کنند. مسی و چند بازیکن تازه وارد دیگر پاری سن ژرمن هنوز راه خود را از این تیم جدا نکرده اند اما مطمئنا قهرمان لیگ خواهند شد. شما در مورد بازیکنی (مسی) صحبت می کنید که به تازگی به پاری سن ژرمن پیوسته است. پیاسوجی در تاریخ خود چنین بازیکنی نداشته است.

هافبک اسپانیایی موناکو در پایان خطاب به هواداران پاری سن ژرمن که لیونل مسی را در دیدار با بودرو هو کردند، گفت: بهتر است قدردان باشیم، از لئو حمایت کنیم و او را له نکنیم. امسال یا سال آینده، این بازیکنان لحظات بزرگی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.»

دیدگاهتان را بنویسید