موفق به تولید بیش از 20 هزار کشته جدید شدم / روحیه بسیجی همیشه حلال مشکلات است

جانبازان آیات ایثار و سربلندی برای جامعه اسلامی است که برای بیرون آمدن پیروز از میدان جهاد بر هواهای نفسانی پا گذاشته و جان و مال خود را فدا کرده است.

مصطفی هوشمندی از جانبازان قزوینی است که در دوران دفاع مقدس برای کسب عنوان افتخاری جانباز نقشه خط مقدم ایجاد کرد.

وی جانباز 40 درصدی است که توانسته تلاوت استاندارد قرآن را متناسب با نوع نشستن صحیح و بدون احساس خستگی طراحی کند تا افراد سالم، جانبازان، معلولان و بیماران مبتلا به آرتروز گردن و کمر. می توانید به راحتی استفاده کنید و از تلاوت قرآن لذت ببرید احساس خستگی کنید.

این کارآفرین پیشکسوت در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین; وی در خصوص حضور خود در جبهه گفت: در دوران جنگ، پیر و جوان، پیر و جوان تلاش کردند به وظیفه خود برای رهایی کشور از این وضعیت عمل کنند و بسیاری از جوانان و نوجوانان برای دفاع به خط مقدم اعزام شدند. کشور. . “

وی افزود: در سال 61 برای گذراندن دوره آموزشی به صورت داوطلبانه به پادگان تهران اعزام شدیم و پس از دو ماه آموزش به اهواز منتقل شدیم.

هوسمندی گفت: عملیات محرم در سال 61 برای آزادسازی منطقه مهران و دهلران طراحی شد و علاوه بر تغییر خط مقدم، تامین سلاح، آب و آذوقه نیروها را بر عهده داشتم.


غذا و آب را به صورت جیره بین رزمندگان تقسیم کردیم

این کارآفرین باسابقه قزوینی اذعان داشت: شرایط بسیار سخت بود. مجبور شدیم برای هر وعده غذایی مقدار کمی غذا به همراه یک ظرف 20 لیتری آب تقسیم کنیم.

او گفت: «در منطقه هیچ سن، زبان و حرفه ای وجود نداشت و همه سعی می کردند تمام تلاش خود را بکنند، برخی از آنها موهای رزمندگان را کوتاه کردند و برخی دیگر کفش های خود را تعمیر کردند. مهمترین عاملی که منجر به مشکلات و پیروزی در جنگ شد، اخلاص، ایمان و روحیه سربازان بود.

هوشمندی توضیح داد: شبی از عملیات برای غافلگیری دشمن، نیمه شب وسط کانال زدیم. متأسفانه دشمن متوجه حضور ما شد و با شلیک گلوله چند رزمنده را مجروح یا به شهادت رساند. کتک خورد و شهید شد که خیلی روی ذهن ما تاثیر گذاشت.

این کارآفرین پیشکسوت گفت: خوشبختانه با همکاری رزمندگان اصفهانی موفق شدیم به دژ عراق و همان آرپیجی که شهید پورحیدری به واسطه آن به شهادت رسید دستبرد بزنیم.

این کارآفرین باسابقه افزود: برخی از نیروهای ایرانی پشت خاکریز عراق کمین کرده اند تا آنها را از سر راه نیروهای خودی باز دارند تا بتوانیم جلو برویم. در این عملیات حدود 20 عراقی خفه شدند. صحنه بسیار ناراحت کننده ای بود، اما باید می شد.

هوشمندی در ادامه ماجرای شهادت خود را بیان کرد: قلعه عراقی را که ما تصرف کردیم و این قلعه ها به دلیل گرمای هوا در منطقه سقفی برای عبور هوا نداشتند.


هم چشم و هم دست راستم زخمی شده بود

این کارآفرین باسابقه قزوینی گفت: یک شب که در سنگر دشمن بودم، توپخانه عراقی ها فعال بودند و در حال آماده سازی نیروهای خود بودند که ناگهان 120 توپ به سمت ما نشانه رفت و امواج ناشی از آن چشم و دست ما را مجروح کرد. حق با من بود.

وی می گوید: امشب به همراه چند جانباز دیگر ما را پشت یک تویوتا گذاشتند تا به درمانگاه پشت خط ببریم، در بین راه عراقی ها چندین بار دیگر قصد بمب گذاری خودرو را داشتند که خوشبختانه هیچ اتفاقی نیفتاد.

هوسمندی گفت: یکی از چشمانم در کلینیک عمل شد و بازویم آسیب چندانی ندید، اما بینایی یک چشمم را از دست دادم.


هیچ کارمندی از طرح جدید خروج استقبال نکرد

وی درباره ایده طراحی دفن خود در قرآن توضیح داد: حدود 12 سال پیش که با پسرم در جلسات قرآن شرکت می کردم، متوجه شدم که هرکسی قرآن را متفاوت نگه می دارد. با دیدن این صحنه فکر کردم که دوست دارم راه جدیدی برای حل این مشکلات داشته باشم.

هوشمندی گفت: چند روزی به این موضوع فکر کردم تا اینکه تصمیم گرفتم جاده ای را طراحی کنم که معایب جاده های سنتی و قدیمی را نداشته باشد، بنابراین برای اولین بار با تابلو طراحی کردم و رضایت آنها را در کاوش مردم یافتم. “

جانباز قزوینی با اشاره به اینکه تحصیلاتش دیپلم متوسطه است، گفت: تا حدودی با کار فنی آشنا بودم اما خیلی تخصصی نبود به همین دلیل پس از انجام 20 درصد پروژه به دارالقرآن تهران رفتم. و پیشنهادم را ارائه کردم. موافقت کردند که در صورت رسیدن به مرحله تولید می توانند از این طرح استقبال کنند که متاسفانه اجرا نشد.

وی گفت: در جاهای قدیم هنگام تلاوت، پشت و گردن خم می شود که باعث بسته شدن تارهای صوتی و فشار به ریه و دستگاه تنفسی می شود، بنابراین سعی کردم الگویی طراحی کنم که قرآن رو به رو باشد. به طوری که فرد بتواند در دراز مدت به راحتی حرکت کند.

هوشمندی اذعان داشت: تور طراحی شده چند منظوره است و سعی کردم گزینه های مختلفی مانند کامپیوتر رومیزی، جا لیوانی، جا لیوان، جا میکروفون را روی آن طراحی کنم. .

هوسمندی گفت: همچنین طرح جدیدی ایجاد کرده ایم تا دانش آموزانی که روی صندلی های تکی در کلاس می نشینند کمترین آسیب را به گردن خود وارد کنند.

این کارآفرین پیشکسوت گفت: خوشبختانه تاکنون رضایت مشتریان خوبی داشته ایم اما مسئولان از طراحی و ایده ما استقبال نکرده اند.


20000 زیارت قرآن جدید ایجاد کردیم و به سراسر کشور فرستادیم

وی گفت: متریال این خروجی ABS است که با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه در حال حاضر قیمت هر خروجی 80 هزار تن است.

هوشمندی ادامه داد: خوشبختانه راه حل نوین مورد استقبال بسیاری از مردم به ویژه در مناطق جنوبی کشور قرار گرفته است و تاکنون موفق به تولید 20 هزار دستگاه و ارسال به سراسر کشور شده ایم.

این کارآفرین پیشکسوت تصریح کرد: سیر نوین قرآن قابلیت معرفی در کشورهای مسلمان و عربی را دارد و در صورت حمایت های لازم می تواند آینده خوبی را رقم بزند.

هوشمندی افزود: برای ارتباط با مراکز ارتباطات اسلامی چندین بار با مسئولان مربوطه تماس گرفتم که متاسفانه جز وعده های توخالی و خستگی چیزی دریافت نکردم.

این کارآفرین پیشکسوت گفت: کار اصلی من تعمیر لوازم خانگی است اما دوست دارم در حذف این اشکال جامعه قرآنی مشارکت داشته باشم ضمن اینکه سازمان خیرین، سازمان تبلیغات و مؤسسات قرآنی استان و کشور باید این کار را بکنند، اما متأسفانه آنها تنها نیستند. «آنها نه اقدامی در این زمینه انجام دادند و نه از طرح ما استقبال کردند.

وی ادامه داد: وقتی بی تفاوتی کارکنان را دیدم تصمیم گرفتم شخصا اقدام کنم تا بتوانم حداقل در سطح کشور اقدام مثبتی انجام دهم؛ برای خرید وسایل اولیه مجبور شدم طلاها را به همسرم بفروشم. و دختر برای جمع آوری سرمایه اولیه.

هوشمندی گفت: حتی زمانی که برای دریافت تسهیلات اقدام کردم، سود و تسهیلات پرداختی بالا ارائه کردند که از دریافت آن خودداری کردم.

این کارآفرین پیشکسوت گفت: تنها حمایتی که از این طرح انجام شد اعطای تسهیلات سه میلیون تنی توسط بنیاد شهید و ارائه آن در نمایشگاه تهران بود.

هوشمندی گفت: از حدود 12 سال پیش پروژه را شروع کردم که 4 سال در مرحله طراحی و حذف بود و الان حدود 8 سال از عمر آن می گذرد.

این پیشکسوت قزوینی اذعان داشت: اکثر محصولات از قبل به صورت سفارشی با ارائه مشتری و شکل حک شده روی آنها ساخته می شوند.

وی ادامه داد: تولید این محصول به ماشین، فضا و سرمایه کلان نیاز دارد که شرایط آن را نداریم به همین دلیل قالب را در اختیار یکی از شرکت های شهرهای صنعتی قرار دادیم تا قطعات را تولید و در خانه مونتاژ کنند. به عنوان یک خانواده.”

هوشمندی بیان کرد: راه حل نوین طرحی بسیار کاربردی و مناسب برای شیوه صحیح قرآن نشینی و درس خواندن جانبازان، معلولان و مردم عادی است که متأسفانه مورد بی توجهی قرار گرفته است در حالی که در صورت حمایت از صادرات به کشورهای اسلامی می تواند ارزش بالایی برای کشور داشته باشد.»

جانباز قزوینی ادامه داد: حتی برای دریافت گواهی پزشکی و استاندارد از دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام کردم که متاسفانه پذیرفته نشد.

وی گفت: به نظر من فقط تولیدکنندگان می توانند ارزش و قیمت کالای تولید شده را درک کنند، بنابراین کارکنان و مسئولانی که هیچ شناختی از دنیای تولید ندارند نمی توانند ارزیابی درستی انجام دهند تا بتوانند تولید را کارشناسی کنند.


مافیای قرآنی اجازه ترویج اقدام مناسب در رابطه با قرآن را نمی دهد

وی اذعان داشت: سعی کردم از طریق سفارتخانه ها برای ارتباط با جوامع اسلامی سایر کشورها اقدام کنم اما متاسفانه نتوانستم با هیچ کدام ارتباط برقرار کنم.

هوشمندی با بیان اینکه عبادت قرآن به دلیل کمبود نور در گذشته طراحی شده است، افزود: حدود 700 سال پیش اولین عبادت در دوران ایلخانی برای حل مشکل نور طراحی شد و از آن زمان تاکنون طرح دیگری در بازار عرضه نشده است. . . .

این کارآفرین اذعان کرد: برای این کار تلاش زیادی کردم اما نتیجه ای نداشت اما خوشحالم که حداقل در کشور خودم موفق شدم اقدامات مثبتی انجام دهم.

وی در خصوص احیای بعد اخلاقی در جامعه گفت: تربیت اخلاقی در خانواده صورت می گیرد، اگر والدین بتوانند اصول صداقت، درستکاری و انجام تکالیف الهی را رعایت کنند قطعا الگوی فرزندان خود خواهند بود.

هوشمندی در پایان در رابطه با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گفت: تنها چیزی که در مورد حضرت ابوالفضل (ع) می توان گفت ایثار و فداکاری آن حضرت است که می توان از آن بیشترین استفاده را کرد. بهترین الگو در جامعه تا شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید