عصبانی شدن سخنران بنسالمان از ورود موفق و حرفه ای جوانان بسیجی در زمینه تولید بازی های رایانه ای

زمان: 12:45
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775536

شب گذشته تلویزیون بین المللی ایران در برنامه اطلاع رسانی برنامه “ذره بین” به تولید بازی رایانه ای “فرمانده مقاومت” واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ “فرمانده مقاومت” عنوان سومین بازی حرفه ای سه بعدی است که به همت و هنر جوانان بسیجی در موسسه واعظان بصیرت و زیر نظر سازمان فضای مجازی بسیج ، بر اساس داستان واقعی نجات مردان آمرلی از دست تولید شده است. محاصره داعش توسط شهید سلیمانی

ایران اینترنشنال در گزارش خود ، با تصدیق ضمنی کیفیت فنی و گرافیکی این بازی اکشن که در بالاترین سطح استانداردهای جهانی قرار دارد ، سعی کرد آن را به عنوان کپی از نمونه های معروف آمریکایی ارائه دهد ؛ اما از استدلال های فنی و حرفه ای یا گفتگو با متخصصان فنی و هنری در زمینه بازی ها ، از یک سو ، و تأکید بیش از حد خبرنگار بر حاشیه سازی های سیاسی کاذب در اطراف بازی ، از سوی دیگر ، خشم این عربستانی- رسانه های صهیونیستی در مورد ورود جمهوری اسلامی این باشگاه بازی سازان حرفه ای جهان را نشان داد.

نکته خنده دار در مورد گزارش غیرحرفه ای ایران اینترنشنال این بود که متن گزارش مملو از اشتباهات بزرگ و اشتباهات در کوچکترین اطلاعات و اخبار مربوط به بازی بود. حتی نام بازی که مدتهاست تغییر کرده است ، با همان عنوان اصلی General in the Shadows معرفی شده است.

ظاهراً عصبانیت از موفقیت بزرگ جوانان ایرانی از بسیج آنقدر بر اپراتورهای شبکه فشار آورده است که آنها حتی به خود زحمت نداده اند که در اینترنت جستجو کنند ، و گزارشی که هنوز نام آژانس حوزه را نمی داند. شبستان نیست (!) آنها را اشتباه شکل دهید!

بازی “فرمانده مقاومت” در ژانر اکشن اول شخص با اسلحه گرم تولید شده و قرار است این هفته بسیج معرفی و راه اندازی شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید