من نابود شدم، آینده ام تباه شد / سربازی دیگر برای من مقدس نیست!


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812219

مدافع سرباز تیم فوتبال استقلال در مورد اتفاقی که برای سربازش رخ داده اظهارات تندی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیاوس یزدانی گفت: فشار زیادی داشتم و بنا به دلایلی باید سکوت کنم. نمی توانم همه چیز را بگویم اما صادقانه صحبت می کنم و باید از حقم دفاع کنم.

وی افزود: می دانستم شش ماه دیگر باید به سربازی بروم. و باشگاه می دانست و هر روز می گفت که خوب می شود و اتفاق خوبی برای سرباز قهرمان می افتد و من گفتم یک ماه بیشتر فرصت ندارم. نمی دانستم به کدام قسمت از ارتش یا سپاه می روم اما دو روز پیش متوجه شدم که سهمیه سپاه هستم و باید به فجر سپاسی بروم.

وی افزود: به فرهاد مجیدی گفتم حال روحی ام خراب است و به مصطفی آجورلو زنگ زدند و بعد گفتند که چرا سیاوش به دنبالش آمد و بعد دعوا بین باشگاه و سازمان یارگیری در گرفت و روحمان خبر نداشت و دود در چشمانش بلند شد. آنها به ما اطمینان دادند که هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد. حتی تا امروز امیدوار بودم و با تیم به مشهد رفتم. به تو گفته اند برو فجر سپاسی و سه ماه دیگر شما را برمی گردانیم.

فوتبالیست استقلال گفت: 30 سال زحمت کشیدم و بازیکن تیم ملی و استقلال بودم اما با بی توجهی تمام زندگی ام خراب شد و نمی دانم یقه را از کی بگیرم. و امروز در رختکن گفتم چه بلایی سر خانواده ام خواهد آمد و 5 ماه است که از کارکنان باشگاه می شنوم که همه چیز درست خواهد شد. اگر من سرباز می شدم زودتر مأمور می شدم. من خیلی زحمت کشیدم و 4 ماه تا جام جهانی باقی مانده است. سیستم استخدام هم می خواهد قانون خود را ثابت کند و من الان قربانی هستم.

وی ادامه داد: داشتم درسم را یاد می گرفتم قبل از جلسه کنکور مطلبی را منتشر کردم که یک فوتبالیست می توانست مطالعه کند اما به راحتی از تمرین محروم شدم و سازمان سنجش مرا قربانی کرد. از مسئولین می خواهم به من کمک کنند. سه ماه به من فرصت دهید تا در کنکور شرکت کنم. کلاهم سرم است من اشتباه کردم و فقط به کمک شما نیاز دارم. من انتظار حمایت از قانون را دارم.

یزدانی گفت: تا الان سکوت کردم و حرفی نزدم اما حرف زدن به ضررم است. هر اتفاقی بیفتد، می خواهم قانون به من کمک کند. نمیدونم کجا خودمو معرفی کنم پنجره فجر تا دو روز دیگر بسته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید