دفاع کامل از کاپیتان سابق استقلال

حمید بابازاده، سرمربی سابق استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره جدایی حسین حسینی از این تیم گفت: ابتدا به هواداران استقلال برای انتخاب جواد نکونام که به نظرم بهترین انتخاب برای این باشگاه بود تبریک می گویم. در بحث حسینی واقعاً نمی خواهم بگویم این دروازه بان امسال بهترین بوده است اما متأسفانه بعد از دربی جو حاکم شد که تمام مشکلات مدیریتی و فنی استقلال در سال های گذشته به گردن حسینی افتاد.

حسینی در داربی تقصیر نداشت

وی ادامه داد: اگر از بهترین کارشناسان دروازه بانی جهان درباره گل های دربی بپرسید، فرصتی به دروازه بان نمی دهند. به خصوص با گل دوم که خط دفاعی در سه متری دروازه قرار گرفت و دروازه بان را دیدند.

بابازاده اضافه کرد: همانطور که بهترین دروازه بان های دنیا مانند دخیا، ترشتگن و نویر اشتباه می کنند و لغزش می کنند، اما مهم این است که وقتی دروازه بان اشتباه می کند یا سبک دروازه بانی خود را تغییر می دهد، ابتدا این مشکلات مشخص می شود. سپس ثابت شد.

سرمربی سابق استقلال گفت: حسینی نکات مثبت زیادی در کار خود دارد و با اصلاح چند نکته کوچک می توان شاهد همان حسینی با انگیزه بود که مهمترین نقش را در قهرمانی استقلال داشت. در نهایت امیدوارم حمایت های لازم از تیم و کادر فنی انجام شود و مطمئناً شاهد بازگشت روزهای خوب باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید