دلیل اقدام انسان دوستانه کریستیانو رونالدو

دلیل اقدام انسان دوستانه کریستیانو رونالدو

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» پیش از این گزارش داده بود که کریستیانو رونالدو پس از یک ماه از زلزله مهیب ترکیه و سوریه دست به اقدامی انسان دوستانه زده است.

به گزارش رسانه های انگلیسی، کریستیانو رونالدو هواپیمای پر از چادر، غذا، بالش، پتو، غذای کودک، شیرخشک و تجهیزات پزشکی را برای کمک به زلزله زدگان سوریه و ترکیه فرستاد.

برنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن جهان 3 ماه پیش با عقد قراردادی نجومی و دستمزد سالانه 200 میلیون یورو به نصر عربستان پیوست. اما چرا رونالدو پس از یک ماه تاخیر این اقدام انسان دوستانه را انجام داد؟

داستان 3 روز قبل از ملاقات یک کودک سوری با رونالدو در ریاض آغاز می شود. کودک سوری آرزو داشت رونالدو را از نزدیک ببیند و بالاخره آرزوی این کودک سوری 3 روز پیش محقق شد. وقتی سوپراستار پرتغالی کودک سوری را از نزدیک دید و از او در مورد وضعیت کشورش پرسید، این کودک از زلزله بد کشورش صحبت کرد و در نهایت فوق ستاره پرتغالی متاثر از این کودک سوری دست به اقدامی انسان دوستانه زد و یک پیام ارسال کرد. هواپیمای کمک رسانی به مردم زلزله زده ترکیه و سوریه.

فوق ستاره پرتغالی عملکرد خوبی در لیگ عربستان داشته و در 6 بازی اخیر خود 8 گل به ثمر رسانده است. او هفته گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیگ این کشور آسیایی انتخاب شد.

زلزله مهیب ترکیه و سوریه منجر به کشته شدن بیش از 50 هزار نفر شد و تمام دنیا به کمک این دو کشور آسیب دیده شتافتند.

دیدگاهتان را بنویسید