دلیل شکایت عابر بانک از استقلال

دلیل شکایت عابر بانک از استقلال

آخرین روز برای علی فتح الله زاده در شرایطی به پایان رسید که او مجبور شد در چارچوب برنامه کاری خود به دادگاه برود و به شکایت علی نامداری مشاور سابق باشگاه استقلال پاسخ دهد.

علی نامداری که در حال حاضر مالک باشگاه چوکای تلاش است، در دوران حضور اسماعیل خلیل زاده در استقلال یکی از مشاوران نزدیک به این باشگاه بود و در این مدت با تزریق منابع مالی به باشگاه، پس از بی توجهی باشگاه مجبور به طرح دعوی قضایی شد.

به همین دلیل با علی نامداری تماس گرفتیم و وی ضمن تایید این موضوع توضیح مختصری به این شرح داد: «از آقای فتح الله زاده شکایت نکرده ام.» زمانی که آقای آجورلو حضور داشتند از باشگاه استقلال شکایت کردم که اینطور بوده است. همچنین به دلیل وعده‌های بدی که داده‌اند، اما حالا با رفتن آقای آجورلو، مدیرعامل جدید باید پاسخگو باشد.»

به همین دلیل با علی نامداری تماس گرفتیم و وی ضمن تایید این موضوع توضیح مختصری به این شرح داد: «از آقای فتح الله زاده شکایتی نکرده ام. من در زمان حضور آقای آجورلو از باشگاه استقلال شکایت کردم و آن هم به خاطر قول بدی بود که آنها داده بودند، اما حالا که آقای آجورلو رفته، مدیرعامل جدید باید پاسخگو باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید