عابر بانک خارجی پرسپولیس دچار مشکل شد

عابر بانک خارجی پرسپولیس دچار مشکل شد

پس از کمک های مالی یک هوادار ثروتمند خارجی به باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر، این موضوع ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

در همین راستا سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و اعلام کلیه هزینه ها و کمک های مالی این هوادار به باشگاه شده است. این در حالی است که این هوادار متمول خارجی در سال های اخیر با پرداخت های مالی خود به بازیکنان و حتی باشگاه جرقه هایی را برانگیخته است.

این هوادار اگرچه علاقه ای به رسانه ای شدن نامش و معروف شدن ندارد اما پرسپولیس را به دردسر انداخت! پرداختی به این فرد که توسط یکی از کارکنان باشگاه پرسپولیس از دبی به تهران انجام می شود توسط یکی از بازیکنان این تیم توزیع می شود.

کمک های مالی این هوادار در سال های اخیر حتی شرایط مالی پرسپولیس را نیز به چالش می کشد، چرا که این هوادار با پرداخت مبلغ قرارداد خود به برخی بازیکنان، باعث شد که تراز مالی پرسپولیس شکل نگیرد که قبلا در مطلبی به آن اشاره شده بود. انجام داده بودیم مثلا اگر قرارداد یک بازیکن با باشگاه 12 میلیارد تومان بود، آن هوادار چند میلیارد بیشتر به آن بازیکن می داد تا در پرسپولیس بماند! این اتفاقات حتی در سال های اخیر خشم برخی از بازیکنان را برانگیخته است.

حتی گفته می شود اگرچه این هوادار نمی خواهد دیده شود اما در برخی تصمیمات باشگاه دخالت می کند. در سال های اخیر شایعه شده بود که او دستمزد برخی از بازیکنان مورد علاقه خود را افزایش داده و باعث شده تعدادی از بازیکنان جذب این مرد شوند و حتی او از اخبار تیم بسیار مطلع است.

حال باید دید با ورود سازمان خصوصی سازی به این پرونده و احتمالا ورود نهادهای نظارتی برای کمک به این مداح خارجی چه اتفاقی می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید