دلیل فرار شوهر از رابطه زناشویی چیست؟

دلیل فرار شوهر از رابطه زناشویی چیست؟

وقتی زنی برخلاف آداب و رسوم گذشته درخواست جنسی شوهرش را نمی پذیرد یا شوهر تقاضای جنسی همسرش را رد می کند یا آن را به زمان دیگری موکول می کند، نباید عجله داشته باشد که به او برچسب اختلال بزند، ممکن است این امر دلایلی داشته باشد. امتناع ناگهانی زوج مطلقه باید بتوانند با شناسایی به موقع زندگی زناشویی خود را عادی کنند. این دلایل در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

شما به آمادگی برای سکس توجه نمی کنید

معلوم نیست این ایده از کجا می آید که ازدواج فقط زمان و مکان می خواهد، اما واقعیت این است که رابطه جنسی، که یکی از پیچیده ترین، مرموزترین و مرموزترین روابط انسانی است، بیش از هر چیزی دارد.

اگر با کمی اغماض به این «مقدمه» معروف بنامیم، باید اضافه کنیم که باید ساعاتی قبل از رابطه شروع شده باشد و اگر ابراز محبت و علاقه به شوهر، هنوز. باید خیلی قبل از رابطه جنسی شروع شده باشد. بنابراین شوهری که می خواهد در ساعات پایانی روز با همسرش همبستر شود، باید با رفتارهای کلامی و غیرکلامی همسرش را به تدریج برای ساعت مقرر صبح آماده کند.

در گذشته، تصور می‌شد که احساس صمیمیت در زنانی که به خواسته‌های جنسی همسرانشان پاسخ مثبت می‌دهند، مؤثرتر از مردانی است که به درخواست‌های همسرشان پاسخ مثبت می‌دهند. اما امروزه نیاز به هر دو جنس، یعنی ابراز عاطفه بیان شده است. اگر این ابراز صمیمیت کافی نباشد یا کافی نباشد منجر به طرد جنسی توسط زوج دیگر می شود. احساس دوست داشتن و دوست داشتن توسط شوهرتان مهمترین مقدمه رابطه جنسی است. شاید به همین دلیل است که کارشناسان سکس ذهن را قدرتمندترین اندام جنسی بدن می دانند.

یکی دیگر از پیش نیازهای مهمی که باید فراهم شود، اطمینان از رضایت بخشی روابط بین فردی با همسر است. یعنی اگر اختلاف، رنجش، عصبانیت یا درگیری با همسر یا سایر اعضای خانواده وارد رابطه زوجین شود، باید قبل از زمان تعیین شده برای رابطه جنسی حل شود. بر این نکته مهم تاکید می کنیم که مسائل را نباید درست قبل از خواب مطرح کرد، بلکه باید از قبل به آن توجه کرد.

شما از انتظارات شوهرتان اطلاع کافی ندارید

رابطه جنسی با شوهر گاهی شامل انتظارات متفاوت زوجین از یکدیگر می شود. انتظاراتی که اگر یکی از آنها برآورده نشود، احتمال رابطه جنسی طرف مقابل را افزایش می دهد.

انتظار تنوع در رفتار جنسی: یکنواختی آفت رابطه جنسی است زیرا این نوع رابطه نیز مانند سایر روابط نیازمند تنوع است. گاهی اوقات آنچه که زوج آینده از نامزد انتظار دارند، فقط تغییر در نحوه رابطه جنسی، مکان یا زمان آنهاست. ایجاد این تغییرات، اگرچه شاید در درازمدت برای زوج ها چندان سودمند نباشد، به عنوان یک رفتار جدید ارزش امتحان کردن را دارد.

انتظارات متفاوت در تعداد ازدواج: یکی از دلایل رد درخواست جنسی همسر ممکن است احساس نیاز کمتر فرد ردکننده باشد. یعنی در حالی که طرف مقابل به دلیل احساس نیاز بیشتر و عدم آگاهی از سایر انتظارات و نیازها طرد شده و دچار نارضایتی و نارسایی می شود.

انتظار اولویت دادن به رابطه جنسی: برای برخی از مردان و زنان، مهم است که ببینند همسرشان به رابطه جنسی اولویت می دهد. به عنوان مثال، زنی که شوهرش به دلایلی مانند کار گذشته به دلیل عدم اطمینان در مورد اهمیت و اهمیت رابطه برای مرد درخواست خود را به تعویق انداخته است، احتمالاً درخواست او را می‌پذیرد.

انتظار برای حفظ استقلال جنسی: گاهی اوقات دلیل امتناع شوهر شما از داشتن رابطه جنسی، خطری است که طرف طرد شده در مورد استقلال جنسی خود با آن مواجه است. به این ترتیب زوج دریافت کننده درخواست احساس آزادی در انتخاب زمان و میزان رابطه ندارند. در نتیجه هر چه کاندید سعی کند بیشتر به او نزدیک شود، بیشتر او را رد می کند.

انتظارات متفاوت هنگام برنامه ریزی رابطه جنسی: این امر به ویژه برای زنانی که زمان خاصی دارند مهم است. البته همه زنان الگوی زمانی یکسانی ندارند.

انتظار: این نیز یکی از مواردی است که می تواند به رد درخواست جنسی شوهر منجر شود. بنابراین اگر زوج متکدی به جای اینکه رابطه جنسی را یک رابطه برنده بدانند، با نگرشی خوشایند به آن نگاه کنند، خاطره خوبی از خود در ذهن شوهرشان باقی نمی گذارند و فرصت پاسخگویی به درخواست های بعدی برای او فراهم می شود. مثبت . . در حال کاهش است.

مثلاً مردی که به محض رسیدن به ارگاسم و صرف نظر از مدت زمانی که زن به این مرحله می رسد، پایان رابطه را می بیند یا بعد از نوازش بعد از رابطه جنسی کوتاهی می کند، شانس زیادی برای برآوردن خواسته ها دارد. بعدی خود را دارد

عوامل به خطر انداختن سلامت روان زوج طردکننده

گاهی اوقات رد درخواست جنسی شوهر به دلایل غیرجنسی و غیر عاطفی اتفاق می افتد و سپس زوج ردکننده با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می کنند. برای مثال، شوهر افسرده حوصله رابطه جنسی را ندارد. یا فردی که مضطرب یا وسواسی است به راحتی رابطه جنسی ندارد. اعتماد به نفس پایین و تصویر ضعیف بدن نیز دو عامل کاهش پذیرش جنسی به ویژه توسط زنان است.

خستگی

خستگی نیز عاملی برای رد درخواست همسرتان برای رابطه جنسی است. اگرچه این مورد را هم برای زنان و هم برای مردان می توان نقل کرد، اما به دلیل نیاز بیشتر زنان به خواب و کار فراغتشان در خانه و تربیت فرزندان، بیشتر برای زنان برجسته است.

استرس محل کار

این یک مانع مهم است، به ویژه برای کسانی که به دنبال صداقت هستند یا مقام را با عزت نفس یکی می دانند. استرس ناشی از احساس ناامنی در محیط کار نیز از جمله مواردی است که حتی در رختخواب نیز فرد را رها نمی کند. واضح است که مردی که درگیر چنین افکار استرس زا است، دل و ذهنی برای رابطه با همسرش نخواهد داشت.

در اینجا چند نکته برای محافظت از شوهرتان در برابر رابطه جنسی آورده شده است

اولویت: رابطه جنسی با شریک زندگی خود را در اولویت زندگی خود قرار دهید و آن را برای او مهم کنید.

به یاد داشته باشید که پیش بینی کنید: از آماده سازی مقدمات عاطفی و ارتباطی غافل نشوید. هر چه ترتیبات جنسی بهتر باشد، احتمال پذیرش درخواست شما بیشتر است!

او را تحت فشار قرار ندهید: در ابتدا، در حین و در پایان رابطه طوری رفتار کنید که احساس استقلال و آزادی شریکتان را تقویت کند و در هیچ مرحله ای به او فشار نیاورید.

مطمئن باشید: تکنیک های تمدد اعصاب را بیاموزید و این کار را با همسرتان انجام دهید. می توانید این روش ها را به آماده سازی اضافه کنید.

انتظارات خود را بگویید: در مورد انتظارات جنسی خود در ابعاد مختلف با شریک زندگی خود صحبت کنید. البته شاید در نگاه اول آسان به نظر نرسد، اما سختی عواقب ناگفته آن مانند تحمل تلخی یک داروی ذات الریه است.

استرس شوهرتان را کم کنید: استرس، خستگی و فرسودگی همسرتان را به هر طریقی کاهش دهید. به عنوان مثال، در صورت امکان، برخی از کارهای خانه را انجام دهید.

برای مثال، زمانی را برای رفتن به رختخواب، داستان گفتن، آشپزی یا شستن ظرف ها اختصاص دهید. یا اگر خانواده شما توانایی مالی دارند، شخصی را برای کمک به کارهای خانه استخدام کنید. کمک به افزایش درآمد و رضایت خانواده نیز راه هایی است که می تواند مفید باشد.

سکس یک تعامل معنادار است: افق های خود را برای رابطه جنسی گسترش دهید. رابطه جنسی “تجارت” یا “تجارت” نیست، بلکه تجارت متقابل، عاشقانه و معنادار است.

با همسرتان همدردی کنید: اگر شوهرتان شما را به دلیل علاقه ای که به کارش دارد، شما را از یک رابطه کنار گذاشت، به جای اینکه به کار او به چشم خودتان نگاه کنید، سعی کنید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و جلوتر باشید. رقیب شما جواب منفی.

خاطرات روزهای خوب را زنده کنید: به جاهایی بروید که آن روزها محل خلوت عاشقانه دو نفر شما بود، حرف های آن روزها را مرور کنید و دوباره بخوانید. هنگامی که رستاخیز عشق را در قلب خود احساس کردید، سعی کنید فوراً به خواسته های جنسی دیگری پاسخ دهید. درست مثل آن روزها

دیدگاهتان را بنویسید