دلیل مهاجرت فرزندان مسئولان توسعه کشور است/ برخی الکی در این موضوع بزرگنمایی می کنند

دلیل مهاجرت فرزندان مسئولان توسعه کشور است/ برخی الکی در این موضوع بزرگنمایی می کنند

روز جدید سردار اسماعیل کوثری نماینده تهران در واکنش به وضعیت مهاجرتی بستگان مسئولان کشور گفت: فرزندان مردم عادی نیز مهاجرت می کنند و هنوز قانونی که منع مهاجرت بستگان مسئولان را داشته باشد نداریم. مشکل بزرگی است.”

به گزارش سلام نو به نقل از رویداد۲۴، سردار کوثری در واکنش به سفر آقازاده انسیه هزالی به کانادا، گفت: برخی الکی ها این مشکل را زیاد می کنند و در واقع می خواهند آن را بیشتر کنند، برخی دیگر معتقدند فقط فرزندان مسئولان هستند. مهاجرت به خارج از کشور، باید بگویم که این یک ایده بسیار اشتباه است.

سردار اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس یازدهم در واکنش به اظهارات پسر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور گفت: اینطور نیست که بگوییم هرکس به خارج از کشور مهاجرت می کند حتما آقازاده باشد.
هدف از طرح مسائلی مانند مهاجرت خانواده کارمندان بدبین کردن مردم به نظام است.

کوثری می گوید: هدف از طرح چنین موضوعاتی بدبین کردن مردم به نظام است و پرداختن به این مسائل بیشتر به دنبال ایجاد فضایی برای بدبین کردن مردم به نظام و کارمندان است وگرنه بسیاری از مردم به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت می کنند. دانش کسب کنند که کاملا اشتباه است.نه، زیرا در نهایت به کشور بازخواهند گشت و به این سرزمین خدمت خواهند کرد.

دلیل مهاجرت فرزندان مسئولان توسعه کشور است

نماینده تهران می گوید: دلیل مهاجرت این افراد پیشرفت کشور است به طوری که می توان تجربیات دانشمندان سراسر جهان را در اختیار نخبگان کشورمان قرار داد، اما برخی در این موضوع بزرگنمایی می کنند و در واقع به دنبال افزایش آن هستند. برخی دیگر فکر می کنند که فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می کنند، باید بگویم این تصور بسیار اشتباهی است.

بسیاری از فرزندان ایرانیان مهاجرت می کنند

سردار کوثری می گوید: درست است که برخی از فرزندان کارمندان نیز به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند، اما باید بگویم که بسیاری از فرزندان ایرانیانی که پدر و مادرشان کار آزاد دارند نیز به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده اند و این فقط نیست. پس هرگاه قانونی برای ممنوعیت مهاجرت فرزندان کارمندان به کشورهای دیگر تصویب شود، مشکلی پیش می آید. قانون تعیین می کند که چه چیزی درست است و چه چیزی نادرست. نه اینکه کسی بخواهد چیزی بگوید.

ما نباید مسئولان را به خاطر مهاجرت فرزندانشان زیر سوال ببریم

نماینده تهران با بیان اینکه نباید مسئولان را به خاطر مهاجرت فرزندانشان زیر سوال ببریم، گفت: اینکه اگر فردی مسئولیت را بر عهده بگیرد بگوییم مهاجرت خانواده اش اشتباه و اشتباه است، یعنی چه؟! گاهی فرزندان مسئولان با رضایت پدر و مادر مهاجرت می کنند، گاهی خودشان تصمیم به مهاجرت می گیرند! اینطور نباشد، چون پسر منشی برای کسب علم هجرت کرده است، از این منشی بازجویی کنیم و بگوییم این مرد جنایتکارترین مرد دنیاست!»

دیدگاهتان را بنویسید