دنا پلاس ۱۸۹ میلیون در بورس + جزئیات

بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: 5000 دستگاه خودرو دنا پلاس سفید دستی متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو روز یکشنبه 4 دی ماه عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، شرکت ایران خودرو قیمت پایه این خودرو را که 6 اسفند ماه سال جاری به خریداران تحویل می شود، 189 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است و نرخ پیش پرداخت این خودرو 100 درصد است.

همچنین در اطلاعیه دنا پلاس دستی آمده است: هر کد ملی واجد شرایط سفارش یکی از کدهای ارائه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است و خریداران باید 18 سال سن داشته باشند.

افرادی که در فروش های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۷ توانسته اند از شرکت های خودروسازی خرید کنند، نمی توانند ثبت سفارش کنند.

خریداران می بایست همزمان با تسویه مبلغ تراکنش در بورس (تا پایان مدت تسویه مجاز در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو در esale، یک پروفایل شخصی ایجاد و تکمیل کنند. ikco.ir.

لازم به ذکر است خریداران می بایست در زمان تعیین شده بیمه گذار مورد نظر خود را انتخاب نمایند که تکمیل وجه لوازم قانونی از طریق پیامک به اطلاع وی می رسد و علاوه بر انتخاب نماینده مجاز نسبت به واریز هزینه های اضافی شامل 4 میلیون و 371 اقدام نمایند. هزار و 310 تومان در ازای بیمه و شماره گذاری و کارمزد ثابت به اضافه 13 درصد مالیات و هزینه های قانونی بر اساس مبلغ معامله پرداخت می شود.

در صورت عدم پرداخت هزینه حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک جهت تکمیل پرداخت اقلام قانونی، متناسب با تاخیر خریدار در واریز وجه اضافی، زمان تحویل خودرو تغییر کرده و مشتری مکلف به پرداخت جریمه ای به میزان یک دهم ارزش معامله به ازای هر روز تاخیر از محل تحویل خودرو. همچنین امکان انتخاب رنگ ها و ویژگی های سفارشی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید