دنباله جوکر شکل می گیرد / فینیکس فیلمنامه را می خواند


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844471

تاد فیلیپس با اعلام عنوان فیلم بعدی جوکر گفت که واکین فینیکس مشغول خواندن فیلمنامه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، کارگردان تاد فیلیپس برای اولین بار در یک پست اینستاگرامی تایید کرد که ادامه فیلم 2019 “جوکر” رو به جلو است. در این نشریه که اخیراً منتشر شده است، او عنوان جلد را با به اشتراک گذاشتن اسکرین شات نوشته فیلیپس واسکات سیلور، که در فیلم اول نیز با او همکاری کرده بود، نشان داد. نام فیلم Joker: Folie à Deux است

فیلیپس در همین پست عکسی از خواکین فینیکس در حال خواندن فیلمنامه منتشر کرد.


87b81429 738e 4ebb aa2c 739ddbbb5b1f خبر خاکستری

عنوان فیلم به عنوان «جنون عمومی» ترجمه شده است که اصطلاحی برای یک اختلال فریبنده رایج است و ممکن است به پذیرش گسترده جنایات آرتور در فیلم اول اشاره داشته باشد و همچنین ممکن است تفسیر خاصی از جنایت و جنون را در فیلم نشان دهد. زندگی جوکر

فیلیپس جزئیاتی از تاریخچه فیلم جدید «جوکر» به اشتراک نگذارد، اما تاریخ روی جلد فیلمنامه 18 می است و نشان می دهد مدتی از نگارش فیلمنامه گذشته است.

سخنگوی برادران وارنر به درخواست نظر پاسخ نداد.

فیلم اصلی، جوکر، بر شخصیت شرور و دشمن بتمن تمرکز دارد و ضدقهرمان را به عنوان یک کمدین و دلقک پاره وقت به نام آرتور فالاک به تصویر می‌کشد که پس از قتل‌های وحشیانه به یک شخصیت محبوب در شهر گاتهام تبدیل شد. . این فیلم بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت و 12 نامزدی اسکار را از آن خود کرد که فینیکس برنده بهترین بازیگر مرد و هیلدور گونادوتر برنده بهترین موسیقی متن شدند.

بلافاصله پس از اولین نسخه فیلم در سال 2019، فیلیپ و سیلور با تونی آمریکا، رئیس وقت برادران وارنر، برای ادامه احتمالی دیدار کردند.

فیلیپس از زمان انتشار 13 فوریه در مورد مرگ ایوان ریتمن کارگردان Ghostbusters و خاطراتش، پست دیگری در این صفحه منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید