سونی ساخت دنباله های «Venom» و «Ghost Hunters» را تایید کرده است.


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834636

سونی قصد دارد به کسب درآمد از دنباله های جدید پروژه های قبلی و گسترش شخصیت های مارول خود ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، سونی پیکچرز تایید کرده است که در قسمت سوم مجموعه «ونوم» تام هاردی و همچنین دنباله دیگری برای «شکارچیان ارواح» حضور خواهند داشت.

پس از موفقیت در باکس آفیس اولین فیلم سال 2018، «ونوم» و دنباله آن در سال گذشته که به ترتیب 856 و 502 میلیون دلار فروش داشت، سونی می خواهد قسمت دیگری را برای این مجموعه تولید کند.

این استودیو همچنین اعلام کرد که می خواهد دنباله ای برای «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» بسازد که 200 میلیون دلار فروخت.

این استودیو دوشنبه شب در مراسمی به نام سینماکان که برنامه معاملاتی سالانه آن ویژه سینماداران است، این خبر را اعلام کرد. سونی گفت قسمت های جدید در راه است، اما هنوز جزئیاتی را منتشر نکرده است.

این اطلاعیه در قالب تصاویر کوتاهی از فیلم های جدید منتشر شد. از دیگر پروژه های اعلام شده توسط سونی می توان به فیلم بیوگرافی جدید درباره ویتنی هیوستون، فیلم «کریون هانتر»، «اکولایزر 3» و ویدیوهای جدید «مردی به نام اتو» با بازی تام هنکس اشاره کرد.

در فیلم Venom، تام هاردی نقش روزنامه نگاری به نام ادی براک را بازی می کند که با یک انگل از دنیای دیگری درگیر می شود که به او توانایی های جدیدی می دهد. دنیای شخصیت های مارول سونی نیز شامل شخصیت هایی مانند موربیوس و کرئون هانتر می شود. سونی همچنین در حال کار بر روی یک فیلم جداگانه بر اساس مادام وب با بازی داکوتا جانسون است.

ونوم تام هاردی آخرین بار در فینال فیلم Spider-Man: No Way Home دیده شد. این فیلم یکی از غول های باکس آفیس بود که 1.89 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت.

Ghostbusters: The Otherworld توسط جیسون ریتمن کارگردانی می شود که این مسئولیت را از پدرش ایوان ریتمن که کارگردان فیلم شکارچیان ارواح در سال 1984 بود به ارث برده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید