“Dune” و “Venom” گیشه بین المللی را فتح کردند

زمان: 12:23
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778811

الماس و ونوم در گیشه بین المللی خوب فروختند و No Time to Die بیش از 500 میلیون دلار در گیشه های خارج از ایالات متحده فروخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی ، الماس دنیس ویلنوو در صدر جدول گیشه بین المللی قرار گرفت و در آخر هفته 47.4 میلیون دلار در 75 بازار جهانی درآمد کسب کرد.

این فیلم علمی تخیلی که بر اساس رمان فرانک هربرت ساخته شد ، بهترین بازی را در چین داشت و در افتتاحیه آن 22 میلیون دلار فروش داشت. البته این رقم در مقایسه با بزرگترین بازار فیلم جهان کمی ضعیف بود.

Diamond همچنین در انگلستان 7.5 میلیون دلار ، در کره 3.4 میلیون دلار ، در مکزیک 2 میلیون دلار و در لهستان 1.3 میلیون دلار فروخت. فروش آن در خارج از آمریکای شمالی به 180 میلیون دلار رسید و با فروش 40 میلیون دلاری در ایالات متحده در آخر هفته ، فراتر از انتظار ، مجموع فروش جهانی آن به 220 میلیون دلار رسید.

با این حال، با بودجه 165 میلیون دلاری، The Dune هنوز راه زیادی در پیش دارد. این فیلم علاوه بر اکران آنلاین در سینماها، از طریق سرویس پخش HBV Max نیز در دسترس طرفداران قرار گرفت.

دنیس ویلنوو گفت که می خواهد قسمت دوم را انجام دهد ، اما هنوز مشخص نیست که آیا فروش برای کسب مجوز برای قسمت بعدی کافی است یا خیر.

قسمت دوم “ونوم” نیز با ادامه فروش خوب خود توانست از مارک جهانی 350 میلیون دلاری عبور کند.

این فیلم با بازی تام هاردی 38.3 میلیون دلار دیگر در 53 بازار خارج از کشور به دست آورد که منجر به فروش 170 میلیون دلاری خارج از آمریکای شمالی شد. با این حال ، این فیلم هنوز در نیمی از بازارها اکران نشده است و انتظار می رود به زودی وارد استرالیا و ژاپن شود.

فیلم جیمز باند بدون زمان مردن دومین فیلم هالیوودی بود که در طول همه گیری علامت فروش جهانی 500 میلیون دلار را شکست. اولین فیلمی که این کار را انجام داد قسمت جدید “سریع و خشمگین” بود که با 543 میلیون دلار فروش در خارج از کشور و 716 میلیون دلار در سراسر جهان به پایان رسید.

No Time to Die 33 میلیون دلار دیگر در 72 بازار جهانی جمع آوری کرد و 405 میلیون دلار در سطح بین المللی به دست آورد. فروش فیلم بدون احتساب فروش در آمریکای شمالی 525 میلیون دلار بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید