ونوم 2 هدایت گیشه بین المللی را بر عهده دارد / جیمز باند دوم شد

زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777116

قسمت دوم فیلم سونی “Venom” موفق شد در آخر هفته قدرتمند بین المللی در گیشه ظاهر شود و 62.3 میلیون دلار فروخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی ، با ادامه فروش «زهر 2» در بازار جهانی ، مجموع فروش بین المللی این فیلم برای ابرقهرمانان به 283.7 میلیون دلار رسید. فیلم آخر هفته وارد 44 بازار بین المللی جدید شد ، از جمله بازارهای اصلی مانند انگلستان ، ایتالیا ، اسپانیا ، کره جنوبی و هند.

این فیلم همچنین در روزهای آینده به بازارهای فرانسه و آلمان وارد می شود و پس از آن استرالیا در ماه نوامبر و ژاپن در دسامبر به نمایش در می آیند.

“زمان مرگ” امجیام و ایان موفق شدند عملکرد خوب بین المللی خود را با نسخه بین المللی یونیورسال ادامه دهند. آخرین قسمت فیلم 007 با بازی دنیل کریگ 54 میلیون دلار دیگر در خارج از ایالات متحده فروخت و مجموع فروش جهانی آن به 447.5 میلیون دلار رسید.

این فیلم هنوز در چین ، که بزرگترین بازار است ، اکران نشده است و قرار است 22 اکتبر به آنجا برسد ، اما تا کنون این فیلم به ویژه در انگلستان و ایرلند با فروش 92.9 میلیون دلار بسیار خوب عمل کرده است.

“تپه” از برادران وارنر همچنان فروش خوبی در سطح بین المللی داشت و هفته آینده وارد بازار ایالات متحده شد. این اقتباس بلندپروازانه از داستان علمی تخیلی فرانک هربرت در آخر هفته 8.5 میلیون دلار فروخت ، از جمله در ژاپن ، اندونزی ، مالزی و یونان. تاکنون Diamond 129.3 میلیون دلار فروخته است.

“آخرین دوئل” با بازی آدام درایور ، مت دیمون و بن افلک پس از نمایش ضعیف در ایالات متحده حضور بین المللی خوبی نداشت. این فیلم تنها در 4.2 میلیون دلار در 37 کشور جهان فروخته شد و مجموع فروش آن به 9 میلیون دلار در سراسر جهان رسید.

“شانگهای و افسانه 10 حلقه” دیزنی 3.6 میلیون دلار دیگر فروخت و ارزش ناخالص جهانی آنها را به 414.3 میلیون دلار رساند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید