دنیای وسوسه انگیز ارزهای دیجیتال

ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782963

در حالی که بسیاری از مردم برای خوب یا بد بودن ارزهای دیجیتال معامله می کنند، این ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد هستند و ارزش و سرمایه گذاری خود را برای سرمایه گذاران خود به صورت روزانه افزایش می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ ارزهای دیجیتال امروزه بسیار محبوب هستند و بسیاری از افراد، کارمندان، اقتصاددانان و غیره. در مورد خوب یا بد بودن آن صحبت کنید، آنها به سرعت گسترش می یابند و ارزش آنها هر روز افزایش می یابد. .

«پول دیجیتال» فراملی با ساختاری غیرمتمرکز و غیردولتی مبتنی بر الگوریتم های ریاضی و فناوری بلاک چین که بیش از 10 سال است که در دنیا معرفی شده و چند سالی است که در بلغارستان شنیده می شود و البته افراد زیادی را برانگیخته است. ثروتمند.

بیت کوین معروف ترین ارز دنیاست که طی 8 سال از 134 دلار به نزدیک به 66 هزار دلار رسیده است، یعنی در سال 1392 اگر یک ایرانی 472 هزار تن خرج می کرد و بیت کوین می خرید، امروز می توانست یک میلیارد و 843 میلیون و 225 هزار دلار دریافت کند. تومانی بیت کوین خود را بفروشید; رشد عجیب، جذاب، خیره کننده، باورنکردنی و رشد سرمایه.

این ارز دیجیتال امروز نسبت به دیروز 6.89 درصد رشد داشته است، یعنی اگر فردی دیروز 10 میلیون تن خرج می کرد و ارز دیجیتال بیت کوین را می خرید، امروز 689 هزار تن درآمد داشت. سود روزانه که برای این ارزهای دیجیتال عجیب نیست.

علاوه بر بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، بیش از 13760 ارز دیجیتال در حال حاضر به بازار سرمایه گذاری نامحدود معرفی شده اند و روز به روز در حال رشد هستند. ارزهای دیجیتال Aurora امروز 109.27 درصد افزایش یافته است، SONM امروز 101.73 درصد رشد کرده است، UMA امروز 49.46 درصد افزایش یافته است و این تغییرات مثبت را می توان در میان اکثر این 13762 نوع ارز دیجیتال مشاهده کرد.

c8a87b5c 7e52 4f89 a3dc 322a6167f5d2 خبر خاکستری

رشد 109.27 درصدی به معنای افزایش بیش از دو برابری سرمایه در یک روز است. اتفاقی که قبل از ظهور ارزهای دیجیتال در تاریخ اقتصاد جهان بی سابقه بود. یعنی اگر دیروز 10 میلیون تن خرج می کردید و این رمز را می خریدید، امروز 10 میلیون تن شما به 20 میلیون و 927 هزار تن تبدیل می شد.

این سرعت رشد، گسترش و توسعه در زمانی اتفاق می‌افتد که دولت‌ها به دلایل مختلفی از جمله غیرقابل ردیابی سرمایه انسانی، غیرقابل مدیریت بودن بازار ارزهای دیجیتال، تمایلی به مبادله سرمایه بین مجرمان، پولشویی و عدم تمایل به پرورش ارزهای دیجیتال ندارند.

این جنبه اقتصادی جدید جهان بدون دخالت و حمایت هیچ دولتی به سرعت در حال رشد و گسترش است، زیرساخت هایی برای استفاده عموم از آن، مانند مبادله ارزهای دیجیتال، و امروزه به یکی از مهم ترین و مهم ترین ها تبدیل شده است. مکان های سودآور برای سرمایه گذاری

سرعت پذیرش این نوع جدید از اقتصاد به حدی بود که اکثر دولت ها یا در وضع قوانین برای آنها کوتاهی می کردند و یا به دلایلی مانند عدم وجود ضامن برای اداره، تعقیب و اجرای قانون، تصمیم به عدم تصویب قوانین در این زمینه داشتند. کشور ما البته همانطور که گفته شد دولت ها قدرت اجرای قوانین در این زمینه را ندارند.

دنیای سکه و ارزهای خانگی نیز ایرادات و کاستی هایی دارد. ورود به دنیای ارزهای رمزپایه نیازمند دانش حداقلی در این زمینه است، زیرا این ارزهای دیجیتال همیشه رشد مثبتی ندارند و گاهی اوقات دارای رشد منفی هستند. زمان خرید ارز دیجیتال و مدت زمان نگهداری آن تنها چیزی است که برای موفقیت در این زمینه باید بدانیم، در غیر این صورت ممکن است ضررهای زیادی متحمل شویم.

ارزهای دیجیتال بیش از هر فرصت دیجیتالی دیگری به وضعیت روانی جامعه وابسته هستند و بیت کوین یک بار توسط ایلان ماسک، مدیرعامل فیات و توییت دیگری توسط وی در نقض اولین توییت کارخانه توئیت شد و نشان از سرمایه گذاری در این زمینه داشت. ریسک بالایی داشته باشد

علاوه بر این، هکرها نیز تهدیدی برای فعالان این حوزه هستند، به همین دلیل ورود به این حوزه باید در راستای اقدامات امنیت سایبری باشد.

اقتصاددانان، سیاستمداران و کارشناسان دیدگاه‌های متفاوتی در مورد ارزهای دیجیتال دارند، اما با وجود این دیدگاه‌ها، ارزهای دیجیتال یک واقعیت غیرقابل انکار و در حال رشد است که بعید است که ارزها و ارزهای دیگر به زودی کنار گذاشته شوند و با سرعت زیادی توسعه پیدا کنند. بهره و امروز یک جمعیت صد میلیونی به مخاطبان این پول می پیوندند و از آن بهره می برند که دولت و مجلس باید برای مدیریت بازار خود در کشور به آن توجه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید