دهه هشتاد و نود سربازان انقلاب


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908273

امروز سیزدهم آبان نه تنها در شیراز بلکه در سراسر کشور برگزار شد تا سیلی محکمی بر دهان گویانایی ها بزنند که فکر می کنند دهه 80 و 90 ما خواهان نابودی انقلابی است که تاکنون خون های زیادی برای بقای آن ریخته است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه، در چند ماه گذشته دشمنان نطام با راه اندازی جنگ ترکیبی همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران، آشوب ها و آشوب های زیادی را در کشور به وجود آوردند و در این میان، عده ای فریب خورده و بردگان به سر می برند. پول و قدرت و گروهی از وطن پرستان سلبریتی با دشمن تبانی کردند و آب در آسیاب او ریختند تا جایی که داعش و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از این فضاها سوء استفاده کردند و دست به کشتار نیروهای امنیتی، بسیجیان، دانش آموزان و حتی زائران شدند. حرم امن احمدی در شیراز را زدند.

در حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) که هفته گذشته رخ داد، تعدادی از زائران بی گناه در حال اقامه نماز در نماز مغرب و عشا کشته شدند. آبان امسال رنگ و بوی دیگری دادند و به جهانیان ثابت کردند که نوجوانان ما همچنان بر همان پایه حسین فهمیده هستند و شهدای دانش آموز 22 آبان 1395 آماده اند جان خود را برای کشورشان فدا کنند.

امروز سیزدهم آبان نه تنها در شیراز بلکه در سراسر کشور برگزار شد تا سیلی محکمی بر دهان گویانایی ها بزنند که فکر می کنند دهه 80 و 90 ما خواهان نابودی انقلابی است که تاکنون خون های زیادی برای بقای آن ریخته است. .

اگر امروز تعداد بسیار کمی از دانش آموزان را می بینیم که یا فریب دشمن و فضای مجازی را خورده اند و یا با تشویق خانواده و دوستان خود در تجمعات خرابکارانه شرکت می کنند، اما باید شاهد هزاران و هزاران دانش آموز در مقاطع مختلف دست به دست هم در مدارس باشیم. عکس حاج قاسم سلیمانی می خواهند مثل او سرباز ولایت باشند و اعتراف می کنند که گوش به فرمان رهبرشان برای دفاع از کشور در برابر حملات دشمن هستند.

امروز در شیراز دانش آموزان دهه 80 و 90 از هر زبان و قومیتی به همراه خانواده و دوستان خود برای پاسداری از خون آرشام، محمدرضا و علی اصغر که شهدای حمله تروریستی به معبد شاهچراغ هستند، آمدند. بگذار جان هایی که قربانی شده اند فراموش شوند.

انتقام خون شهدای حرم شاهچراگ را خواهیم گرفت



با توجه به شهادت سه دانش آموز در حادثه تروریستی شاهچراگ، دانش آموزان شیرازی در راهپیمایی 13 آبان امسال شرکت کردند و خواستار انتقام خون شهدای حرم شدند.

در این مراسم حضور دانش آموزان دهه 80 پر رنگ تر از همیشه است که نشان از حضور همیشگی سربازان کوچک این سرزمین در دفاع از انقلاب و اسلام و کشورشان دارد.

دانش آموزان استان فارسی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 آبان ماه در گفتگو با خبرنگار این رسانه خود را معرفی کردند و گفتند: آمده ایم با مشت های گره کرده بگوییم اتحاد و همدلی برای بدخواهان این کشور ما سربازیم. ما کشور خود هستیم، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ابوالفضل امینی یکی از دانش آموزان ترک قشقایی استان فارس که از شهرستان فیروزآباد در این مراسم شرکت کرده بود گفت: امروز آمدم تا نشان دهم دانش آموزانی هستند که مخالف آمریکا هستند.

وی افزود: ما تبلیغات رسانه های غربی را زیر پا می گذاریم و تا می توانیم با آمریکا می جنگیم، شهدای عشایر جنگیدند تا اینجا روی پای خود بایستیم، ما برای خون شهدا با آمریکا می جنگیم.

امینی با بیان اینکه از شهادت سه دانش آموز شهید در حرم سهچارگ (علیه السلام) بسیار متاسفم، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم راه آنها را در راه دفاع از رهبری ادامه دهم و به همه ملت ایران اعلام می کنم. به ویژه دانشجویانی که من پشت سر رهبر انقلاب ایستاده ام، هدر ندهیم و این را به دشمنان می گویم، انتقام خون سه دانشجوی بی گناه را از داعش و آمریکا خواهیم گرفت.

فاطمه اسفندیاری از مدرسه 2 امام حسن اصغری(ع) گفت: آمدم تا نشان دهم ما دانش آموزان همیشه انقلاب را می شناسیم و پاسداری می کنیم و رهبر ما و آمریکا عاجز بود وقتی قدرتش به دانش آموزان در معبد مقدس رسید و آنها را کشت، آمریکا باید این را بداند. انتقام خون شهدای شاهچراغ را خواهیم گرفت.

سید طه ایده با بیان اینکه آمدم به آمریکا و داعش بگویم ما هستیم و به هیچ وجه نمی توانید وارد ایران شوید، گفت: ما هیچ وقت با شما میدان نبرد را ترک نمی کنیم و انتقام سه شهید حادثه تروریستی را می گیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید