طارمی الگوی خوبی برای دهه هشتاد و نود است


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913381

عشرت کردستانی گفت: در شرایط کنونی شخصیت طارمی چقدر شجاعانه توانست فضا را تلطیف کند، فرزند ایران زمین که در هر باشگاهی پرچم ایران را به همراه دارد، می تواند الگوی خوبی برای دهه 80 و 90 باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: به عنوان یک ورزشکار و پرچمدار بازی های پارالمپیک ریو 2016 از فوتبال ایران حمایت می کنم. شرایط، اگرچه من فوتبالیست نیستم، اما مسابقات را از دیدگاه دیگری دنبال می کنم

وی ادامه داد: فوتبال همیشه یک ورزش سیاسی بوده و دنیا به دلیل خروجی سیاسی این ورزش از آن سود می برد.

کردستانی بیان کرد: در این دیدار و جو کنونی دشمن، برد یا باخت تیم ملی برای ما مهم نیست، بلکه غیرت و جاه طلبی بازیکنان ارزشمند است.

پرچمدار پارالمپیک یورو 2016 گفت: در حالی که دشمن تیم ملی فوتبال ایران را با عناوینی مانند تیم ملی این دوره و نظام خطاب می کند و به بهانه فوتبال مردم را در مقابل نظام قرار می دهد، مردم ایران همواره حمایت کرده اند. فوتبال و

وی افزود: ما موظفیم از هر تیم و رویدادی که نام ایران را یدک می کشد حمایت کنیم.

کردستانی تاکید کرد: ایده طارمی باید در جامعه کنونی مطرح شود اما متأسفانه در مقابل طارمی کریمی هستند که با فوتبال و با عشق مردم بزرگ می شوند اما آماده پرتاب هستند. کشور را به هرج و مرج به خاطر دلارهای بیشتر بکشید، فضاسازی کنید و به جان و مال مردم حمله کنید.

پرچمدار پارالمپیک ریو 2016 گفت: شخصیت طارمی در شرایط کنونی چقدر شجاعانه توانست فضا را تلطیف کند، فرزند ایران که در هر باشگاهی پرچم ایران را با خود به همراه دارد، پس چقدر می تواند الگوی خوبی برای دهه 80 باشد. و نود باشه

وی با اشاره به دعای مادر طارمی برای فرزندش تصریح کرد: مهدی طارمی را از هر زاویه ای که نگاه کنید می توان او را الگوی خوبی برای جامعه معرفی کرد، چنین فرزندی نمایانگر فضای تربیتی است که در خانواده ای شایسته است. پرورش داده و بزرگ شده است.

کردستانی تاکید کرد: مهدی طارمی دانش آموز عصر است، در خانواده ای اصیل ایرانی بزرگ شد که حتی با رفتن به کشورهای اروپایی تحت تاثیر فرهنگ آنها نبود و هویت ایرانی خود را حفظ کرد و محکم تر و عاقل تر برای کشور خود ایستاد.

پرچمدار بازی های پارالمپیک ریو 2016 با بیان اینکه مشاهیر واقعی ما افرادی مانند طارمی هستند، تصریح کرد: طارمی نشان داد اگر حتی یک نفر باشید می توانید عزت و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دهید، طارمی می تواند نماد باشد. برای سایر اعضای این طرف بگذارید تیم یک الگو باشد و مطمئن باشید که این تارامی ها در آگاهی و تاریخ زنده خواهند ماند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید