شکل گیری رزمی جامعه هدف آمریکا امروزه بیشتر مربوط به دهه هشتاد است


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901395

رئیس بسیج اساتید استان زنجان گفت: بنابراین دشمن برای جامعه هدف خود آرایش ویژه رزم ترسیم می کند، امروز جامعه هدف آمریکا بیشتر دهه 80 است. برای این گروه سنی اسلحه و تانک موثر نخواهد بود و دشمن استراتژی جدیدی را در پیش گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وهب جعفریان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه دنیا صحنه مبارزه دائمی حق و باطل است، گفت: بر اساس آیات قرآن مردم به دو دسته تقسیم می شوند. یا حزب الله یا حزب شیطان. از ابتدای خلقت حضرت آدم تا ظهور اسلام و تا عصر حاضر، مخالفت این دو گروه بارها در تاریخ ظاهر شده است که در این زمینه قرآن از تعبیر «فاعتبروا یا اولی الاعلی» استفاده می کند. ابصار» «پس شما که دارای بصیرت و بصیرت هستید! عبرت بگیرید.» بنابراین، درک دقیق و همه جانبه رفتار آمریکا و دیگر دشمنان در جبهه حق، اصلاً پیچیده نیست.

وی با بیان اینکه دشمن ترفندهای مختلفی را به کار می گیرد، افزود: گاهی با تشکیلات نظامی، گاهی با تحریم، تحریم اقتصادی و اجتماعی، گاهی با هجمه فرهنگی و گاهی با حرکات خارق العاده.

رئیس بسیج اساتید استان زنجان گفت: بنابراین دشمن برای جامعه هدف خود آرایش ویژه رزم ترسیم می کند، امروز جامعه هدف آمریکا بیشتر دهه 80 است. برای این گروه سنی اسلحه و تانک موثر نخواهد بود و دشمن استراتژی جدیدی را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه مادی گرایی و دنیا طلبی بیش از پیش در جوامع جهانی تجلی می یابد، تصریح کرد: افراد، دولت ها و سازمان های جهانی عمدتاً به دنبال بهره مندی از حوادث پیرامون خود هستند. برخی از این کشورها به طور مستقیم با ایالات متحده متحد هستند و برخی از آنها اغلب توانایی مقابله با آن را ندارند.

جعفریان ادامه داد: دشمنان اسلام بر اساس آیه شریفه «والان طرزی عنک الیهودو ولا النصاری تا پیرو امتشان»، «یهود و نصارا هرگز از شما راضی نمی شوند مگر اینکه از دین آنها پیروی کنید. .»، با جمهوری اسلامی ایران تا حصول نتیجه، تخیل خام آنها به دشمنی آشکار و پنهان می پردازد و هر روز با توطئه و توطئه و تدبیر جدید این دشمنی را نشان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه نسل بشر با منش راستگو و راستگو آفریده شده است، خاطرنشان کرد: تنها برای انسان آزاده به ویژه نوجوان و جوان کافی است که با سوگیری ذهنی به حوادث نگاه نکند و در این معما که توسط دشمن و توسط دشمن ترتیب داده شده است – بهترین راه شنیدن و دیدن رویدادها از منظر و کانال واقعی آنهاست. گاهی جوان ما فقط از رسانه های دشمن خبر می گیرد که در این صورت راهی برای تشخیص حقیقت از دروغ و کشف تناقضات دشمن ندارد. به نظر من شاید امروز بیش از هر زمان دیگری برای نوجوانان و جوانان جای خالی یک واحد «خصومت» در کنار ما احساس شود.

مسئول بسیج اساتید استان زنجان ادامه داد: «تبیین» وظیفه ماست. حضرت آقا با بصیرت خاص خود از دیرباز «تبیین جهاد» را یک وظیفه عینی می نامیدند. لذا این جهاد واجب در روزهای آینده چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی و هم در گفتمان حضوری بین اقشار و اقشار مختلف به ویژه دانشجویان عزیز باید با قدرت و توان توسط نخبگان انجام شود. معلمان و اساتیدی که دشمن را می شناسند و لازمه اثرگذاری آن پرهیز از سوگیری ذهنی از سوی طبقات فهیم و فهیم است. ما باید به مردم بیاموزیم که این حق آنهاست که مطالبه کنند. اما مطالبه گری در قالب گفتمان، نه مطالبه گری با اضطراب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید