تأثیر عملکرد میدانی حاج قاسم پس از شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی آشکارتر می شود/ آیندگان بیشتر قدردان سردار سلیمانی هستند.

ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921679

محمدحسن قدیری ابیانه گفت: زمانی که تمدن بزرگ اسلامی شکل گرفت، قدردان زحمات شهید سلیمانی و تاثیر عملکرد او در میدان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری مرصاد اظهار داشت: جهان به سمت چندقطبی شدن پیش می رود و آمریکا نیز جایگاه خود را به عنوان تنها ابرقدرت از دست می دهد، در این میان پیروزی هایی که ایران با حاکمیت میدانی حاج قاسم به دست آورده است. عراق، سوریه و… زمینه تبدیل شدن کشور به قطب اصلی این دنیای چندقطبی را فراهم کردند.

وی افزود: هر چند در سه سالی که از شهادت حاج قاسم می گذرد، ضربات استکبار آن را تضعیف کرده است، اما با تلاش سردار سلیمانی چنین فرصت بزرگی برای ایران فراهم شده تا البته موقعیت لازم را برای خود ایجاد کند. ، این تلاش ها باید ادامه یابد

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران نه تنها یک قدرت منطقه ای است، بلکه یک قدرت تاثیرگذار در سیاست جهانی است، در واقع زمینه تشکیل یک قطب بزرگ اسلامی به رهبری ایران فراهم شده است.

قدیری ابیانه تصریح کرد: زمانی که این قطب و تمدن بزرگ اسلامی شکل گرفت، قدردان زحمات شهید سلیمانی و تاثیر عملکرد او در میدان خواهیم بود، هرچند که مردم ایران همچنان قدردان جانفشانی های سردار سلیمانی هستند و این را در مراسم تشییع بر پیکر او

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی رستم دوران ما و فرماندهی بود که شهادتش نیز جریان پیدا کرد و دشمن نیز فهمید که او از جنایت او بهره ای نبرد.

به گزارش قدیری ابیانه، حاج قاسم صادقانه از شهادت سخن می گفت و مطالبه می کرد و شعار نمی داد، همچنین صادقانه اعلام کرد که ملت پرست است و جمهوری اسلامی ایران را از اعماق وجودش حرم می خواند.

وی گفت: سردار سلیمانی در تاریخ ما ثابت است و قطعا جایگاهش در بهشت ​​است و در مقام شفیع دیگران خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی زندگی را دوست داشت اما آن را فدای ملت کرد، البته مدافعان حرم از ایران و سایر کشورهای جبهه مقاومت نیز در مبارزات او شرکت کردند و جایگاه جمهوری اسلامی را تقویت کردند. ایران در حال و آینده با اهدای خونشان. آنها انجام دادند

قدیری ابیانه گفت: اکنون آثار مجاهدت شهید سلیمانی را می بینیم اما این آثار در آینده نیز ادامه خواهد داشت و حتی معتقدم اگر چه ملت ایران بسیار قدردان شهدا هستند اما نسل های آینده قدردان آن بیشتر خواهند بود. برای این شجاعت ها

وی افزود: اگر در داستان ها آرش کمانگیر با پرتاب تیر به دوردست ها مرز ایران را گسترش می داد، اما اکنون در دنیای واقعی تخته های موشکی ما قبل از برخورداری از امکانات، بخشی از قدرت نفوذ ایران و حتی نفوذ معنوی ایران را نشان می دهد. مانند موشک های دوربرد موجود است.

قدیری ابیانه گفت: در حال حاضر دشمنان ما به تشکیل امپراتوری ایران دامن می زنند. البته ما به دنبال ایجاد امپراطوری برای ایران نیستیم، بلکه تلاش می کنیم نفوذ اسلام را گسترش دهیم، زیرا اگر اسلام گسترش پیدا کند، به نفع ایران است».

وی افزود: برای اولین بار در دوران معاصر نفوذ و حضور ایران به دریای مدیترانه رسیده است و حتی موفق شده ایم در زندگی خصوصی آمریکا از جمله در ونزوئلا حضور موثری داشته باشیم که باعث شده آمریکا ایالات به وحشت می افتند.”

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: عده ای میدان را مانع دیپلماسی دانستند و اشتباه کردند در حالی که میدان ضامن اقتدار دیپلماسی است و از این منظر باید از افرادی که زمینه دیپلماسی را فراهم کردند قدردانی کرد. با تقویت میدان.

قدیری ابیانه تصریح کرد: در دولت آقای روحانی و وزارت ظریف اگر این نیروی میدانی نبود، شش تیم مذاکره کننده پای میز مذاکره با ایران نمی نشستند، هرچند این دولت نتوانست از فرصت مذکور استفاده کند. به دلیل ضعف آن و توافقات بدون ضمانت اجرایی، نشستن شش قدرت جهانی در یک طرف میز مذاکره و نشستن ایران در سمت دیگر میز، نشان از قدرت میدان است.

وی افزود: یک مقام آمریکایی اعتراف کرد که هر بار در مذاکرات جلوی ظریف بوده است، احساس کرده است که سلیمانی در پشت صحنه مذاکرات بوده و حاج قاسم در واقع طرف آنهاست و البته این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید