دهه 1 تا 3 زنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838996

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: با راه اندازی طرح بیمه همگانی سلامت در کشور، افراد فاقد بیمه درمانی دهک اول تا سوم استان زنجان از بیمه سلامت رایگان برخوردار شدند. در مورد بیمه سلامت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یعقوب شیویاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: دهک های یک تا سه دهک بدون پوشش بیمه ای در استان زنجان تا پایان سال 1401 به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از 30 هزار و 600 نفر در یک تا سه روستای فاقد بیمه نامه استان زنجان بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه های بیمه سلامت ثبت نام کرده اند. سازمان بیمه و بصورت رایگان تحت پوشش قرار می گیرد.

شیویاری خاطرنشان کرد: سایر افراد فاقد بیمه سلامت که از دهک 4 تا 10 هستند با پرداخت حق بیمه مربوطه و بر اساس قانون ارزیابی گسترده با درخواست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان از دعوت از افراد فاقد بیمه سلامت خبر داد و گفت: این دسته از افراد با مراجعه به باجه های طرف قرارداد در استان و یا از طریق سامانه غیبت (تابعیت) این سازمان، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام می کنند. فرم درخواست و ارائه مدارک لازم جهت استفاده از این بیمه نامه در مواقع ضروری.

وی یادآور شد: این افراد با انتساب به پزشک خانواده و با رعایت نظام ارجاع و ارجاع به مراکز دانشگاهی دولتی به تدریج خدمات تخصصی لازم را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید