تحت پوشش قرار دادن بیش از 5 میلیون نفر از بیمه سلامت امیدوار کننده است


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856341

آیت الله رئیسی در جلسه هیئت دولت گفت: یکی از خبرهای دلگرم کننده این روزها اقدام وزارت بهداشت برای تحت پوشش قرار دادن بیش از 5 میلیون نفر از بیمه سلامت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه (26 خرداد) هیئت دولت، از سفرهای معاونت اجرایی خود به استان ها برای نظارت بر اجرای مصوبات سفر در استان های دولتی مردمی تقدیر کرد و گفت: اگر مصوبات سفر اعمال نشود، تبدیل می شود. بدبینانه در حالی که باید برای تقویت امید مردم تلاش کنیم.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی خواست تا اقدامات و تلاش خود را برای ایجاد امید در این خبر اعلام کنند و گفت: یکی از خبرهای دلگرم کننده این روزها اقدام وزارت بهداشت برای تامین بیمه سلامت بیش از 5 میلیون نفر است. “

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خبر خوب این است که اقدام دیگری برای حمایت از خانواده های نابارور انجام شده و هر دو اقدام در راستای مطالبات جدی مردم و در چارچوب وعده های انتخاباتی دولت است.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز جهاد سازندگی گفت: تشکیل جهاد سازندگی یکی از برکات پربرکت عملکرد امام خمینی (ره) در کنار تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. دو نهاد ارزشمند و مثمر ثمر برای انقلاب. و در دوران سازندگی از برکت آنها برخوردار شدیم.

وی ادامه داد: زمانی تصور می شد که اگر جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی ادغام شود، بازدهی را در هر دو بخش افزایش می دهد، اما به مرور زمان وضعیت متفاوتی به وجود آمد. اگرچه بسیاری از دلواپسان در قالب گروه های جهادی و دانشجویی به دنبال کار جهادی بودند، اما وظیفه پشتیبانی، هدایت و نظارت بر کار که پیش از این در وزارت جهاد سازندگی متمرکز بود، عملا مغفول مانده بود.

رئیس جمهور گفت: در وزارت جهادکشاورزی به بخش کشاورزی بیشتر توجه شده و حوزه جهادی همچنان در سایه این بخش است. در وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه هم همین اتفاق افتاد که به بخش جوانان و برنامه کمتر توجه شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت را متفکر خواند و گفت: این سازمان باید همواره بر تمامی مولفه ها، مولفه ها و ابعاد مدیریت نظارت داشته باشد و برنامه را به موقع ارائه کند، تذکر دهد و عمل کند. معاونت برنامه ریزی این سازمان باید در کنار سازمان بودجه به خوبی فعال شود. وزارت ورزش و جوانان باید توجه لازم را داشته باشد و حوزه جوانان را فعال کند.

وی با تاکید بر اهمیت همه مسئولان دولتی با روحیه جهادی گفت: با توجه به ماموریت ها و مسئولیت های وزارت جهادکشاورزی، بخش جهادکشاورزی می تواند در اجرای برنامه ها و اقداماتی چون اصلاحات اقتصادی بسیار موثر و تعیین کننده باشد. “

رئیس جمهور در ابتدای این دیدار از خدمات و زحمات عبدالمالکی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر و برای زاهدی اوفا آرزوی موفقیت کرد.

رئیسی همچنین با تقدیر از سرعت پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی گفت: بسیار عالی است و باید از این برخورد سریع، مسئولانه و به موقع تشکر کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید