دوئل ساپینتو و نکونام بر سر او بی دلیل نبود

دوئل ساپینتو و نکونام بر سر او بی دلیل نبود

در دقیقه 69 بازی با پرسپولیس، آرش رضاوند به دلیل مصدومیت جای خود را به مهدی کایدی داد، به نظر نمی رسید استقلالی ها از غیبت هافبک خود آنقدر لطمه ببینند.

پس از خروج رضاوند از زمین شهرورد تهران، آبی ها پیروزی را با تساوی عوض کردند و 3 امتیاز حساس را از دست دادند. پس از پایان بازی مشخص شد که رضاوند چند دیدار حساس بعدی استقلال را از دست داده و خوش شانس بوده که مصدومیت شدیدتری نداشته است.

رضاوند اگرچه در این فصل موفق به ثبت گل یا پاس گل نشد اما تاثیر زیادی در بازی تیمش گذاشت. در غیاب رضاوند، خط حمله استقلال در سه بازی بعدی تنها یک گل به ثمر رساند و آخرین باری که آبی ها در جریان بازی موفق به گلزنی شدند به تاثیر غیرمستقیم رضاوند در دربی بازمی گردد.

در ابتدای فصل که جدال طولانی ساپینتو و نکونام برای رضاوند داشتند، می دانستند برنده این دوئل فصل بهتری خواهد داشت. فولاد بعد از اخراج رضاوند حال خوبی ندارد و جالبتر اینکه بعد از مصدومیت رضاوند، استقلال هم روزهای تلخی را تجربه کرد.

هافبکی که در اولین حضورش در استقلال نتوانست نظر هواداران این تیم را به خود جلب کند، حالا همه متوجه نقش محوری او در این تیم شده اند. رضاوند برخلاف چسمی و مهدی پور بیشتر می دود و هیچ وقت هافبک ایستا نبوده است. او حتی پشت سر مهدی قیدی قرار گرفت تا بتواند به تیمش در مطبوعات کمک کند.

استقلال در این فصل بارها روی پرس های موفق رضاوند گلزنی کرده و تک گل بابای استقلال مقابل نساجی با پرس مستقیم رضاوند به مدافع نساجی زده شد.

آرش علاوه بر حضور در حملات تیمش، با دویدن بالا به خط دفاعی تیم نیز کمک می کند و به همین دلیل این هافبک مورد علاقه بسیاری از مربیان از جمله مجیدی، نکونام و ساپینتو بوده است. شاید پایان مصدومیت هافبک آبی ها بتواند ساپینتو را از این بحران خطرناک خارج کند و استقلال را در زنجیره قبلی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید