یک دوئل آتشین در همراهی کامل

ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792386

هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز با دیدار تیم های تراکتورسازی مسجد سلیمان و نفت در تبریز پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، در دومین روز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز (چهارشنبه) دو تیم تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان میزبان یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته به میزبانی تبریز خواهند بود. دعوا از ساعت 15 با حکم سید مهدی سیدعلی آغاز می شود.

شرکت عالی!

نمایندگان شهرستان های اول با شکست مواجه شدند، تراکتور پس از شکست تلخ 3-2 در رفسنجان و نفت مسجد سلیمان با توقف تک به تک در خانه مقابل ذوب آهن. از سوی دیگر باید به شرایط نامناسب دو تیم در این فصل لیگ برتر اشاره کرد که هر دو تیم را در انتهای جدول همسایگی قرار داده است. تراکتورسازی با 8 امتیاز دوازدهم و نفت با 7 امتیاز سیزدهم هستند. نکته آماری دیگر برای عملکرد دو تیم این است که تراکتورسازی با 12 گل خورده و نفت با تنها 3 گل زده به ترتیب دومین خط حمله و دفاع ضعیف قهرمانی را در اختیار دارند.

کلید پایداری سولدو یا کمالوند

بازی امروز برای مربیان دو تیم بسیار مهم است. زوانیمیر سولدو سرمربی کروات تراکتورسازی به خوبی می داند که مدیران این تیم به خوبی تغییر می کنند و می داند که 3 امتیاز خانگی در بازی امروز برای او و تیمش مهمتر از شام است. این در حالی است که بهترین خبر برای تراکتوری ها آمدن پیمان بابایی، گلزن آنها پس از چند بار غیبت به دلیل مصدومیت است. از طرفی کمالوند برای بقای نیمکت نشینی باید در تبریز امتیاز کسب کند و قطعا نتیجه باخت جایگاه این سرمربی را متزلزل خواهد کرد.

درگیری های خاص

تقابل فراز کمالوند برابر تراکتورسازی طبق اتفاقات گذشته از نکات جالب این دیدار است؛ همچنین اکبر ایمانی با تیم فراز کمالوند که حساب های کوچکی با یکدیگر دارند. سرمربی نفتی ها البته گفت که این دیدار برای او حساس نیست. اما بازگشت جاسم کار به تبریز حکایت دیگری دارد، دوست عراقی که مشتاق مشتاقان است و با خاطراتی خوش از تراکتور و تبریز به شهر برمی گردد. علی عبدالله زاده و سجاد حیدری در نفت و علی دشتی در تراکتورسازی که در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکنان دو تیم معرفی شدند! آنها در این دیدار انگیزه زیادی برای رقابت با حریف و تیم سابق خود خواهند داشت.

آیا شکست ناپذیری هوس ها ادامه دارد؟!

تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان در مجموع 8 بار در لیگ برتر به میدان رفته اند که تیم پرشور محبوب در این دیدارها با 4 برد و 4 تساوی مقابل حریف مسجدسلیمانی شکست نخورده است. هر دو بازی فصل گذشته با تساوی به پایان رسید. نکته دیگر اینکه بر خلاف سه فصل گذشته که دو تیم در ایستگاه شروع لیگ با تساوی بسیار عجیبی روبرو شدند، این بار در هفته دهم برابر یکدیگر به تساوی می رسند.

باید منتظر ماند و دید در پایان این دیدار روی تخته ورزشگاه تقدیم به تیم محبوب پرشور نتیجه چه خواهد شد؟ آیا تراکتور سولدو روغن بارگیری می کند؟ یا از طرفی کمالوند که داماد تبریز است به چه حسابی برای خانواده همسرش شهر را ترک می کند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید