دوران سربازی دوره خودسازی و پرورش استعداد است


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917689

اصغری گفت: طرح پربرکت مهارت آموزی سربازان در رفع معضل بیکاری تاثیر بسزایی داشته و ارائه آموزش های عمومی، تخصصی و اجتماعی برکات فراوانی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمدرضا اصغری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در کارگروه استخدامی و مهارت آموزی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمت سربازی امروز به دوران خودسازی تبدیل شده است. ارتقاء و شکوفایی استعدادها و شرکت جوانان در خدمت مقدس سربازی، نحوه مدیریت صحیح زندگی و ایفای نقش در مسئولیت های اجتماعی را فرا می گیرند.

وی افزود: امروز به برکت وجود جوانان مؤمن و انقلابی شاهد نقش آفرینی آنان در عرصه استقلال، امنیت و خودکفایی ایران اسلامی در سایر بخشها هستیم که بخشی از حماسه آفرینی های شجاع، متدین است. از سربازان وظیفه شناس، مطیع قانون و وفاداران سایر نیروهای مسلح مانند ارتش قهرمان، سپاه مکتدر، فرجه سرافراز و وزارت دفاع قدردانی می شود.

سرهنگ عسگری ادامه داد: خوشبختانه با هم افزایی صورت گرفته در سال های اخیر و برنامه ریزی خردمندانه در راه اندازی قرارگاه تربیت سرباز شاهد اتفاقات مبارکی هستیم.

وی تاکید کرد: طرح پربرکت مهارت آموزی سرباز تاثیر بسزایی در رفع معضل بیکاری داشته و ارائه آموزش های عمومی، تخصصی و اجتماعی برکات بسیاری داشته است که انتظار می رود در دولت سیزدهم هم افزایی بیشتری بین دستگاه ها وجود داشته باشد. و نیروهای مسلح.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی نهادینه سازی مهارت آموزی در بین سربازان یک نیاز مهم است گفت: در این راستا رسانه ها به ویژه صدا و سیما نقش بسزایی دارند.

وی افزود: با توجه به توطئه های دشمن در جنگ شناختی، یکی از مهمترین اقداماتی که امروز باید بیشتر مورد توجه جوانان قرار گیرد، ایجاد امید و انگیزه برای آنان است و این امر باید طی فرآیندی انجام شود.

سرهنگ اصغری خاطرنشان کرد: قرارگاه آموزشی فعال در ایجاد امید و انگیزه موفق بود و امیدواریم دستگاه های دولتی با انجام وظایف خود نقش بیشتری در موفقیت این قرارگاه ایفا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید