دوره های تولید محتوای دیجیتال را در Kum کشف کنید


ساعت: 12:45
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880622

همایش افتتاحیه دوره های تولید محتوا (بخش تولید محتوای موبایل، انیمیشن، بازی و ساخت اپلیکیشن) عصر دیروز در سالن همایش های شهید آوینی قم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فردا قم، سید حسن یزدی نژاد در افتتاحیه همایش دوره های تولید محتوا (تولید محتوای موبایل، تولید انیمیشن، تولید بازی و توسعه اپلیکیشن) که عصر دیروز در سالن همایش های شهید آوینی قم برگزار شد، گفت: دوره های تولید محتوای دیجیتال. در زمینه ساخت بازی، انیمیشن و اپلیکیشن به صورت مقدماتی و سپس حرفه ای آغاز خواهد شد.

وی گفت: اگر این مسیر به درستی طی شود و هدف داشته باشد، نتایج خوبی حاصل می شود.

رئیس ستاد فضای مجازی بسیج قم تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقای سطح سواد رسانه ای و تولید محتوای مفید برای مردم و در راستای صیانت از نظام و نظام است. کشور، چون فعالان فضای دیجیتال افسران جنگ نرم هستند، اکنون دشمن روی زمین است. دیجیتال فعال است و افسران جنگ نرم باید در این عرصه دفاع کنند.

یزدی نژاد تصریح کرد: آسیب های جنگ سخت دردناک است اما در فضای جنگ نرم مردم آسیب می بینند اما هیچکس این آسیب ها را نمی بیند، شایعه پراکنی و دروغگویی در فضای مجازی و هدف قرار دادن دین و دولت راهبرد دشمن است و باید در برابر این تاکتیک دشمن، افسران جنگ نرم باید برای رسیدن به پیروزی صف آرایی کنند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مقابله با تهدیدات دشمن، فضای دیجیتال است. ما باید در مقابل همه دشمنان علیه نظام و کشور میلیون ها افسر نظامی داشته باشیم و بعد از دفاع به دشمن حمله کنیم و با محصولات خود به دشمن ضربه بزنیم.

رئیس ستاد فضای مجازی بسیج قم خاطرنشان کرد: هر ساله در آبان ماه رویداد تولید محتوای دیجیتال در سطح استانی و سپس در سطح کشور برگزار می شود اما امسال نسبت به سال های گذشته پیشرفت بیشتری خواهد داشت. اعزام شدند سپس استعدادهایی از این رویداد کشف شد و شرکت های حامی با آنها وارد همکاری شدند و امسال به دلیل تداخل جام جهانی این رویداد از 28 تا 21 مهرماه برگزار می شود.

یزدی نژاد با اشاره به اینکه موفقیت در تولید دیجیتال به صورت تیمی شکل می گیرد، بیان کرد: در این دوره اساتید شرکت کنندگان را بر اساس علاقه و رشته انتخابی خود گروه بندی می کنند، کلاس ها از هفته آینده برگزار می شود، کار سمیناری و عملی است.

وی در پایان گفت: مهلت ثبت نام تا 22 تیرماه تمدید شد و علاقه مندان به شرکت در این دوره ها آن را از دست ندهند.

eba593a6 5ab4 4f58 87c5 2f3dc9ff9e9d خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید