دولت سیزدهم رکورد خرید تضمینی گندم را شکست

سخنگوی دولت:

سخنگوی دولت گفت: در دو سال اخیر توانسته ایم رکورد بیش از دو برابری خرید گندم دولتی را به ثبت برسانیم و به برکت مزارع کشاورزان است که این میزان رشد محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری موج


علی بهادریجهرمی شامگاه چهارشنبه در گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: در جلسه دیروز شورای پول و اعتبار این پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی دو برابر شدن وام سپرده مسکن تصویب شد و بر اساس آن وام سپرده مسکن در اقصی نقاط کشور دو برابر شد.

سخنگوی دولت وی افزود: در تهران این مبلغ به 200 میلیون تومان و در مراکز استان ها به 150 میلیون تومان و در روستاهایی که پیش از این ودیعه مسکن وجود نداشت، از این پس می توانند تا سقف 40 میلیون تومان وام سپرده مسکن دریافت کنند.

بهادری جهرمی ادامه داد: با توجه به تشدید روند تولید مسکن در حوزه خرید و فروش مسکن، با توقف رشد قیمت مواجه شده ایم.

وی تاکید کرد: گذار به مدیریت مردمی تاثیر خوبی برجای گذاشت و فاصله دولت با مردم را به حداقل رساند و سفرهای استانی، جلسات نخبگان و دانشگاهی، نظرخواهی و حضور در محل در شرایط خاص باعث شد مردم در شرایط خاص قرار بگیرند. حوزه امور .

سخنگوی دولت ادامه داد: در دو سال اخیر توانسته ایم رکورد خرید را بیش از دو برابر کنیم گندم توسط دولت و به لطف مزارع کشاورز بود که چنین نرخ رشدی حاصل شد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: با وجود تحریم های سخت آمریکا در سال 1401 در حوزه تجارت خارجی کالاهای غیرنفتی توانستیم به این رکورد 112 میلیارد دلاری برسیم و مردم در این زمینه فعال بودند. تسهیل شود.

وی تاکید کرد: زمانی که مردم به میدان آمدند مشکلات حل شد و این یکی از دستاوردهای اصلی دولت است.


آیا این خبر مفید بود؟