دولت مقرراتی را برای رتبه بندی معلمان در زمان مناسب اجرا می کند

دولت مقرراتی را برای رتبه بندی معلمان در زمان مناسب اجرا می کند

یوسف نوری روز پنجشنبه در گردهمایی فرهنگیان کرد گفت: در گذشته هرچقدر صحبت از رتبه بندی می شد فقط حرف بود و کار بزرگی انجام نشده است اما این دولت به شدت در حال جفا و اجرای آن است. “

وی افزود: طرح رتبه بندی در کابینه در دستور کار قرار دارد و آیین نامه رتبه بندی نیز تدوین شده و دولت به موقع آن را اجرا می کند.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: هفته آینده در کمیسیون دولت بررسی می شود و معلمان مطمئن هستند که امتیاز آنها از 31 شهریور 1393 در حالت خود قرار می گیرد.

وی از استخدام 34 هزار و 813 نفر در قالب آزمون استخدامی جدید در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در حوزه آموزش با کمبود نیروی کار مواجه هستیم، اما امیدواریم با این آزمون بخشی از کمبودها جبران شود. “

نوری افزود: تاکنون تکلیف 20 هزار معلم در آموزش، تربیت شرکتی و جابجایی مشخص شده است و 12 هزار نفر دیگر نیز در انتظار انتصاب هستند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود گفت: تا پایان سال کمک هزینه 71 هزار مستمری بگیر پرداخت می شود.

وی افزود: تیرماه امسال به منظور جبران خلاءهای آموزشی ناشی از تاج و آموزش مجازی دوره های توانبخشی و تکمیلی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار می شود.

نوری خاطرنشان کرد: سرانه فضای آموزشی در کردستان بیش از پنج متر مربع است اما توزیع آن ناهموار است که امیدواریم در سفر رئیس جمهور این مشکل تا حدودی مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید