دومین اجلاس سرداران فراخان و 400 شهید برگزار می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نعمت الله نجفی فرمانده سپاه فراخان در گفتگو با دیار آفتاب؛ در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس؛ وی از برگزاری 50 برنامه شاخص در این ایام در شهرستان فراخان خبر داد.

فرمانده سپاه فراخان با اشاره به صلابت، فداکاری و رشادت سربازان گفت: سربازان در دوران دفاع مقدس و همچنین در سال هایی که در اسارت بودند؛ سربازان در دوران دفاع مقدس و در سال 1380 در اسارت بودند. برگ زرین دیگری در تاریخ ایثار و عظمت ایثارگران این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.

وی با یادآوری مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم قدرتی دارد که در پرتو آن مردم جهان متحد و در مقابل ظلم ایستادند و از مرزهای سیاسی خود دفاع خواهند کرد.

نجفی با تاکید بر روایت آبرومندانه حراست گفت: وظیفه ماست که صیانت مقدس را به درستی روایت کنیم. امروز بیش از گذشته به وحدت و همبستگی ملی نیاز داریم و بازگویی یاد و خاطره شهدا خانه واقعی رفع آسیب های اجتماعی است.

فرمانده سپاه فراخان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری «ما مقاومیم» در راستای تحقق شعار سال، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس فراخان از روز پنجشنبه 10 مهرماه آغاز و ادامه دارد. تا پایان هفته

وی ادامه داد: برگزاری صبحانه مشترک با حضور نظامیان و نیروهای نظمیه و گردان های بیت المقدس و کوثر، دیدار با خانواده های معظم شهدا، مسح قبور مطهر شهدای شهرستان، برگزاری آموزشی. نشست هایی با موضوعات تبیین جهاد، حفظ نهضت مددکاری دینی، برگزاری اردوهای جهادی به ویژه حضور در روستای سیل زده آهنگران، نواخته شدن زنگ قربانی و مقاومت در مدارس شهرستان از جمله برنامه های این برنامه است. هفته دفاع مقدس در شهرستان فراخان.

فرمانده سپاه فراخان با اشاره به برگزاری دومین اجلاس سرداران و 400 شهید شهرستان گفت: این اجلاس 16 مهرماه در شهر طلحاب فراخان با حضور جانشین برگزار می شود. رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور.

نجفی تصریح کرد: اجرای طرح تکریم محله جنب منازل شهدای شهر، حضور بسیجیان در اجلاس نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه، همایش و تجلیل از ایثارگران و یادمان های 8 سال دفاع مقدس، مصاحبه و گفتگو با جانبازان شهرستان، افتتاح خانه برای محرومان و حافظان کالای انقلاب. اسلام، محافل انسانی با قرآن، بزرگداشت مادران بهشتی، اجرای تئاتر و پرده خوانی در سطح پایگاه های بسیج از نمونه های بارز برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان فراخان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید