برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید در استان تهران

استاندار تهران اعلام کرد:

رئیس ستاد بزرگداشت کنگره ملی شهدای استان تهران از برگزاری کنگره سراسری سرلشکریان و 12 هزار شهید استان تهران خبر داد و گفت: استانداران باید ظرفیت برگزاری این رویداد بزرگ را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری موج


علیرضا فهاری در جلسه صبح یکشنبه کنگره ملی سرداران و 12 هزار شهید استان تهران که با حضور حجت الاسلام شاهچراگی، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)، محسن نایبی معاون امنیتی و حقوقی استاندار، کیهان مدیرکل محترم استانداری برگزار شد. و استانداران استان تهران و سایر اعضا اعلام کردند: ما نسبت به شهدا تعهداتی داریم که باید دین خود را ادا کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت کنگره ملی شهدای استان تهران مقام والای شهدا را فرصتی دانست که خداوند به افراد خاص داده است و گفت: این توفیق همچنان پابرجاست و فقط میدان شهادت امروز به مقام شهید را به عنوان رسمی دریافت کنید. مقام معظم رهبری فرمودند حفظ راه و رسم و کردار و کردار شهدا کمتر از خود شهید نیست و از این رو مایه امیدواری است که خداوند ما را در راه شهدا قرار دهد.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری کنگره ملی سرلشکرها و 12 هزار شهید استان تهران افزود: پیش‌فرض این رویداد بزرگ فرهنگی این است که بتوانیم فضا را از نظر اجماع عملی و نظری آماده کنیم تا جامعه این موهبت را از ارواح شهدا و باور کنیم که این جامعه به برکت ارواح شهدا ایستاده است.

فهاری تصریح کرد: باید برای ارزیابی کارکردها و فضاها، محتوا و تمامی مواردی که در دستور کار است، تاریخ مشخصی تعیین شود تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم و سازمان های ذیربط برای انجام این اقدام همکاری کنند. و تشکیل جلسات جداگانه با دستگاه های مربوطه و توزیع کار.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ فرماندهان گردان ها و گروهان ها افزود: این همایش برای آنها برگزار می شود تا بتوانیم از این الگوها در جامعه امروزی استفاده کنیم و لازم است استانداران استان تهران به عنوان روسای ستاد در این شهرستان ارزشمند- سطح رویداد جدی شود و ظرفیت سازی لازم را در دستور کار قرار دهد.



آیا این خبر مفید بود؟