برگزاری اولین کنگره شهدای کارگر در فلورجان/ استان اصفهان 6 هزار شهید کارگری دارد.


ساعت: 17:06
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920487

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلورجان گفت: مراسم افتتاحیه اولین کنگره شهدای کارگر با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در شهرک صنعتی اشترجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سرهنگ محمد کریمیان در اولین نشست همفکری با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و جمعی از فعالان مجازی، فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت و امنیت را گرامی داشت. شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فضای مجازی برای ما لحظه لحظه ای است. ابزار بود اما امروز به جغرافیا تبدیل شده است و همه افراد خواسته یا ناخواسته درگیر این فضا هستند و با توجه به تغییر این جغرافیا باید بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلورجان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر انجام جهاد تبیینی گفت: وقتی ایشان از جهاد تبیینی صحبت می کنند به این معناست که همه با لباس جهاد و با روحیه و فرهنگ جهادی وارد این عرصه شوند. دوران دفاع مقدس

وی افزود: در دفاع مقدس از انقلاب تازه شکل گرفته امکانات و تجهیزات کافی نداشتیم اما با فرهنگ و روحیه جهادی با دنیا روبرو شدیم و باید باور کنیم که امروز جنگ روایت است و شما اعضای رسانه ها در خط مقدم می جنگند. شما داستان ها هستید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلورجان تصریح کرد: اکنون که دشمن در حال تغییر اولویت ها و تحریف واقعیت ها است، وظیفه شما به عنوان یک رزمنده است که در خط جهاد حقایق را برای مردم بیان کنید.

کریمیان با بیان اینکه بسیج بدون مردم هویت نخواهد داشت ادامه داد: مطالبه بخشی از مطالبات برحق مردم بر عهده شماست و ما نیز در عرصه مطالبات رفیق شما و پیگیر مشکلات مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره 1455 شهید از شهرستان تسوتر در سال 1396 تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری کنگره شهدا معرفی الگوهای موفق در عرصه های مختلف زندگی و به نمایش گذاشتن همه توانمندی های مردم است. و بسیاری از مشکلات مردم شهرستان به بهانه شهدا حل می شود و برگزاری این کنگره مایه خیر و برکت بود.

فرمانده ناحیه مقاومت فلورجان در کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان با عنوان ستارگان گفت: 1455 شهید متعلق به شهرستان فلورجان است و باید از این فرصت برای معرفی شهر و این شهدا به کشور استفاده کنیم.

کریمیان با بیان اینکه باید نقش رزمندگان دفاع مقدس، نقش مردم در پیروزی انقلاب و نقش مردم در پیچ تاریخی جنگ اقتصادی را بیان کنیم، گفت: شهر گل ها نیز برنامه ریزی می کند. برنامه های فرهنگی، ورزشی و … انجام دادند یا بعضاً اجرا کردند، از جمله برگزاری اولین کنگره شهدای کارگر که مراسم افتتاحیه آن در شهرک صنعتی اشترجان با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) برگزار می شود. زمان.


* استان اصفهان 6 هزار کارگر فوت شده دارد

در ادامه فرمانده کارخانجات بسیج شهرستان فلورجان تعداد شهدای کارگری استان اصفهان را بیش از شش هزار نفر عنوان کرد که از این تعداد 147 شهید متعلق به فلورجان است.

جواد کاظم زاده افزود: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدای کارگر، برگزاری برنامه ای جامع و موثر با شعار حمایت از تولید در سطح کارخانه بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه کنگره شهدا برای اولین بار در سطح کشور در سطح کارخانه برگزار می شود اظهار داشت: اجرای نمایشگاه دستاوردهای صنعتی با حضور 13 شرکت برند شهرستان به همراه جلوه های ویژه و گردهمایی اقشار جامعه، امید آفرینی، اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی در کارخانه ها، تریبون آزاد کارگران و پاسخگویی کارشناسان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی قبور شهدا با حضور جامعه کارگری و تولیدی در بین برنامه های اجرایی.

فرمانده ناحیه شهید برونسی از حضور معاونت کار و امور اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از تولید و بیان مطالبات و دغدغه های مدیران و کارگران به ویژه دستمزد و حقوق خواهیم بود. میهمان یک روزه معاونت کار و سیاست اجتماعی وزارت کار برای شنیدن گفتگوهای جامعه کارگری تولیدی و در آینده برگزاری جلسات توجیهی تخصصی با حضور معاونین و نمایندگان وزارت کار.

کاظم زاده در پایان اظهار داشت: اختتامیه کنگره شهدا 23 دی ماه از اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم به صورت زنده پخش می شود.

گفتنی است در پایان این نشست اصحاب رسانه نیز مطالبات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید