دومین حمله هکری به تل آویو در یک روز/قطارها و هواپیماها زمین گیر شدند

منابع عبری زبان با اعلام حمله هکری به سیستم های حمل و نقل حتی گفتند که نگرانی زیادی وجود دارد که حرکت قطارها یا عادی سازی زمان پرواز تا صبح یکشنبه در سراسر اسرائیل امکان پذیر نباشد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت با تایید شرایط غیرعادی در مناطق اشغالی تاکید کرد که حملات هکری از شنبه شب از سر گرفته شده است.

هنوز مشخص نیست چه گروهی حملات هکری را علیه سامانه های حمل و نقل رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه انجام داده است.

پیش از این بامداد روز شنبه، سایت روزنامه اطلاعات امنیتی گزارش داد که هکرهای ایرانی موفق به هک دوربین های مداربسته یکی از سازمان های اطلاعاتی مهم رژیم صهیونیستی در روز انفجار در قدس اشغالی شدند و سپس فیلم یکی از آنها را منتشر کردند. انفجارها

بر اساس تایید مقامات رژیم صهیونیستی، ویدئوهای منتشر شده موثق و متعلق به این سازمان اطلاعاتی است و گروه هکری موسوم به “آسای موسی” در پشت پرده این حمله سایبری قرار دارد. این گروه در بخشی از توییتی که به زبان فارسی منتشر کرده، رژیم اشغالگر قدس را خطاب قرار داده و نوشته است که دیگر رنگ صلح را نخواهید دید.

به گفته چند منبع آگاه، گروه عیسی موسی این فیلم را از دوربین های مداربسته نصب شده در قدس اشغالی و تل آویو به سرقت برده و منتشر کرده است. چهارشنبه گذشته دو انفجار شدید در ایستگاه های اتوبوس در قدس اشغالی رخ داد که بر اثر آن یک صهیونیست کشته و بیش از 47 نفر دیگر زخمی شدند.

حملات هکری علیه زیرساخت ها و تأسیسات رژیم صهیونیستی همواره تکرار می شود و در مرداد ماه سال جاری گروهی از هکرهای حامی فلسطین موسوم به «تیم اسرارآمیز بنگلادش» از حمله به وب سایت های بندر ایلات و بندر اشدود خبر دادند. این هکرها خسارت کلی به زیرساخت این پورت ها و وب سایت های آنها را گزارش کردند.

حملات سایبری و حملات هکری علیه زیرساخت های رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر افزایش یافته و تقریباً هر هفته بخشی از سرزمین های اشغالی فلسطین هدف هکرها قرار می گیرد. در چند ماه گذشته، نمونه‌های زیادی از حملات سایبری مقاومت علیه مراکز مهم صهیونیستی علنی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید