دومین خروجی پرسپولیس در تابستان تعیین شد

مطمئنا او توانست با چند گل سه امتیازی ارزشمند در مسیر قهرمانی سرخ ها تاثیر خود را بگذارد اما همانطور که کادر فنی و هواداران این تیم انتظار داشتند حضور موثر و یکدستی را در این تیم تجربه نکرد. . گفته می شود قرارداد شیخ دیابات در زمان عقد قرارداد به گونه ای بوده است که شرایط احتمالی مصدومیت وی و تعداد بازی ها نیز در آن لحاظ شده و به دلیل این مشکل شرایط برای او سخت نخواهد بود. قرمزها از نظر فشار مالی پیش از این نیز پیش بینی شده بود که شیخ دیابه را باید با این شرایط سنی و بدنی اولین جداکننده نهایی پرسپولیس دانست و در لیست لیگ بیست و سوم قرمزها قرار نگیرد.

اما تولید دوم این تیم یک مهاجم خارجی است. لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی پرسپولیس در ترکیب یحیی گل محمدی برای فصل آینده حضور ندارد و باشگاه باید با او تسویه حساب کند. سرمربی پرسپولیس اگرچه در سفر برون مرزی به سر می برد، اما با رضا درویش در تماس است و ظاهرا این موضوع را به او گفته است.

البته هنوز یک سال از قرارداد یک و نیم ساله پریرا باقی مانده و باشگاه پرسپولیس به دنبال فسخ دوستانه و جدایی دوستانه از این مهاجم است که قرارداد فصل آینده او نزدیک به 700 هزار دلار گفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید