پرسپولیس وارث عیسی را پیدا کرد/ دو خروجی از استقلال

اما به یک معنا، نقل و انتقالات به طور رسمی از هفته شانزدهم شروع می شود، زیرا از همان لحظه تعطیلات شروع می شود و مربیان و بازیکنان می توانند به جابجایی یا تمدید و … فکر کنند.

ذوب آهن زودتر از سایر تیم ها نقل و انتقالات زمستانی را با جذب سجاد عشوری و سعید باگرپسند آغاز کرد. فجر سپاسی در آستانه جذب وحید اسماعیل بیگی، مدافع راست سابق مس کرمان است که نیم فصل غایب است.

پرسپولیسی ها خواهان یک هافبک دفاعی و هجومی برای جایگزینی عیسی القطر در ترکیب هستند و هنوز مشخص نیست به دنبال کدام بازیکن هستند اما امید حامدی فر هافبک صنعت نفت آبادان که در تیم ملی امید نیز حضور دارد. در نظر سرمربی سرخ پوشان قرار دارند.

فردین رباط و محمدرضا آزادی دیگر بازیکن جوان استقلال از جمع آبی پوشان جدا شده اند و هنوز بازیکنی برای آن تیم تعیین نشده است.

فولاد می خواهد مسعود ابراهیم زاده و میلاد جهانی از ذوب آهن و همچنین محمدرضا حالتبری از سپاهان هدایت یک تیم قدرتمند آسیایی در لیگ قهرمانان را بر عهده بگیرند.

حالا باید دید در تیم های دیگر مثل گل گهر، نساج، تراکتور و … چه تغییراتی در حال رخ دادن است. همه این اخبار با توجه به احتمالات و شایعات تنظیم شده است و تا زمانی که عکسی از یک بازیکن با پیراهن تیم جدید منتشر نشود، چیزی مشخص نیست.

تیم های مطرحی مانند استقلال، پرسپولیس، مس، گل گهر و سپاهان برای ماندن در قهرمانی و کسب شانس و تیم های پایینی مانند تراکتور، فجر، نفت مسجد سلیمان و… برای بقا و فرار از خطر می جنگند و با خطر می جنگند و تلاش می کنند. همچنین باید بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید