دوگانگی بی محتوا جریان های سیاسی برای بلوط و موشک در کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882469

برخی جریان های سیاسی به بهانه بلوط ها به دوتایی جدید روی آورده اند و مسئله بلوط و موشک را مطرح کرده اند، در حالی که هر کدام در جای خود مهم و ضروری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ در هفته های اخیر موضوع آفت جوانه بلوط در راس اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است. آفتی که جنگل های بلوط زاگرس را از بین برد و خسارات زیادی به آن درختان بلوط و سرستون های سبز وارد کرد.

اما موضوع قابل تامل تلاش برخی جریانات سیاسی برای ماهیگیری از آب گل آلود در این فضا بود و در یک نمونه با برگزاری تجمع و در دست گرفتن پلاکارد موضوعاتی را مطرح کردند که نشان از تلاش آنها برای ایجاد دوگانگی کاذب بین بلوط دارد. و موشک.

این در حالی است که این جریان سیاسی همواره در برهه های زمانی مختلف به ایجاد دوگانگی های کاذب و دروغین در کشور عادت داشته و این بار به بهانه بلوط به سراغ این دوگانگی جدید رفته و بحث بلوط و موشک را مطرح کرده است. در حالی که هر کدام در جای خود هستند مهم و ضروری هستند.

صفحه توئیتر این پایگاه خبری با انتشار تصویری اهمیت همزمان دو موضوع موشک و بلوط را نشان داد و نوشت: برخی جریانات سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد دوگانگی کاذب موشک و بلوط را مطرح می کنند در حالی که موشک اقتدار و امنیت و بلوط را به ارمغان می آورد. اکسیژن؛ هر دو در نوع خود مهم هستند، اما هنوز افرادی هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند!


f3244154 03fb 4691 8b5f 5b5a7bd95aea خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید