دو ستاره استقلال برگشتند؟!

دو ستاره استقلال برگشتند؟!

هر دو بازیکن خود را به یگان های خدماتی معرفی کردند تا طبق الزام نظامیان، فوتبال خود را در باشگاه دریایی ادامه دهند. این خبر بعد از مشکلات ایجاد شده در چند روز اخیر که در دو سه روز اخیر به اوج خود رسید، کاملا طبیعی به نظر می رسید.

اما مصاحبه ای که رسانه های باشگاه استقلال منتشر کردند و اظهارات مصطفی آجورلو مبنی بر غیرقانونی بودن مشکلات به خدمت گرفتن این دو بازیکن و بازگرداندن این دو بازیکن از سوی استقلال به جمع خود، وضعیت این دو بازیکن را با تردید مواجه کرد. شد.

آجورلو که سابقه مدیریت دو باشگاه نظامی پاس و تراکتورسازی را در کارنامه دارد، در شرایطی صحبت کرده است که پیش از این تصور می شد مشکل این دو بازیکن را با ارتباط و دخالت در این موضوع حل خواهد کرد. با این حال، اصرار ارتش پس از همه گیر شدن اخبار در مورد این دو بازیکن در نهایت باعث شد تا آنها در ماه مارس طبق قانون در ارتش ثبت نام کنند.

البته در حال حاضر با توجه به اظهارات آجورلو و اصرار او برای بازگرداندن این دو بازیکن به استقلال، این موضوع می تواند 24 ساعت آینده را کمی متفاوت کند. همانطور که می دانید پنجره نقل و انتقالات لیگ دسته اول امشب (پنجشنبه) ساعت 24 به پایان می رسد و در واقع آخرین فرصت این دو بازیکن برای تعیین تیم بعدی امروز پنجشنبه 12 اسفند خواهد بود. او آمده است و راه قانونی بازگشت به استقلال وجود ندارد.

اما یکی دیگر از راه های پیشروی این دو بازیکن به عنوان گزینه دوم حضور در پادگان، اجرای صبحگاهی و پیروی از خدمت است تا باشگاه استقلال مراحل قانونی خود را برای استفاده از این دو در آبی پوشان تکمیل کند. .

با توجه به محدودیت زمانی و عمل نکردن به وعده های قبلی (همانطور که آجورلو در صحبت های خود تایید کرد)، این دو بازیکن با انتخاب های سختی روبرو هستند و در خطر تصمیم گیری قرار دارند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سیاوش یزدانی دیروز (چهارشنبه) موهای بلند خود را کوتاه کرد تا شبیه یک سرباز واقعی شود. مشکلی که باعث می شود بیشتر از قبل از احتمال پایان دادن به این پرونده بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید