دو پله سقوط زغال سنگ طبس با دو شکست / هفته سوم لیگ فوتسال خراسان جنوبی


ساعت: 08:24
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810045

دور نخست مسابقات برگشت لیگ برتر هندبال کشور از 30 بهمن ماه آغاز شد و تا 30 اسفند ادامه داشت که تیم ذغال سنگ طبس تنها نماینده استان در این رقابت ها در دو بازی مقابل رعد پدافند آمل و سپاهان اصفهان شکست خورد. این نتیجه در جدول رده بندی دو پله سقوط کرد و در رده های چهارم تا ششم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ابوترابی سرپرست تیم ذغال سنگ طبس در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار داشت: با توجه به اینکه قبل از این دوره از مسابقات 10 بازیکن از کرونا خارج شده بودند و دو نفر از ملی پوشان تا دو روز مانده به مسابقات حضور نداشتند. “این باعث شد نتوانیم آمادگی خوبی داشته باشیم.

به گفته وی، با توجه به فاصله زیاد رقابت های لیگ برتر به دلیل رقابت های آسیایی و همیشه تیم های لیگ برتری از این مشکل گله مند هستند، این قضیه گریبان ما را گرفت و متأسفانه بازی اول اما مقابل سپاهان را باختیم. خیلی خوب بازی کردند.

وی با اشاره به اینکه این تیم به انسجام و یکپارچگی خود رسیده و شرایط خوبی دارد، ابراز امیدواری کرد فردا بازی خوبی مقابل ستارگان دشچستان به نمایش بگذارد و بتواند با امتیاز به جایگاه قبلی خود در جدول رده بندی بازگردد.

سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با حضور 10 تیم از 23 مرداد ماه آغاز می شود و تیم ذغال سنگ برای سومین سال متوالی خود در لیگ برتر حضور دارد.


نتایج هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال خراسان جنوبی

هفته سوم لیگ برتر استان خراسان جنوبی با پیروزی 90 و مبل شاهزاده پیگیری شد.

این را به خبرنگار علیانی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان گفت कاورستان وی گفت: تیم نود بیرجند در اولین دیدار هفته جاری در سالن پیام نور فردوس بار دیگر با پیروزی پنج بر یک شاهین فردوس را به پیروزی رساند و به تنهایی با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

به گفته وی، در بازی دوم جدال حساس پودین طبس و ستاره ساز بیرجند با تساوی سه بر سه به پایان رسید و در سومین دیدار تیم مبل شاهزاده بیرجند با نتیجه 2 بر یک تیم ستاره درمیان را شکست داد.

وی افزود: هفته چهارم این رقابت ها روز جمعه 6 اسفندماه با سه دیدار دیگر پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید