دیدارهای اخیر روحانی با ناطگونوری، خاتمی، لاریجانی و باهنر / هدف: احیای جمهوری

دیدارهای اخیر روحانی با ناطگونوری، خاتمی، لاریجانی و باهنر / هدف: احیای جمهوری

روهر نه جهانگیری در هر دو دیدار روحانی با سران اصلاحات شرکت می کند و تأمل می کند. همتی و اسحاق جهانگیری با دلالان در ارتباط هستند و در زمینه های مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند.

محمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، درباره «تشکیل دولت سایه توسط احزاب اصلاح طلب» گفت: ماهیت و ساختار احزاب این است که دولت سایه تشکیل دهند تا قانوناً قدرت را در دست بگیرند. احزاب در حال بهبودی و تحقیق هستند که چرا مردم تمایلی به حضور در پای صندوق های رای ندارند.

وی افزود: احزاب اصلاح طلب از جمله حزب کارگزاران سازندگی و حزب وحدت ملی کنگره هایی برگزار کرده اند و دبیران کل انتخاب شده اند و در حال برنامه ریزی و تدوین سیاست ها در موضوعات روز هستند. احزاب اصلاح طلب شروع به کار کردند و همه کمیسیون ها در زمینه های مختلف از جمله اقتصاد شروع به کار کردند. کمیته اقتصادی حزب اصلاحات با اعتراف به نقاط ضعف دولت سیزدهم به بررسی مسائل اقتصادی پرداخت تا پیشنهادات خود را به دولت ارائه کند.

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که این فعالیت ها به نوعی همان تشکیل دولت در سایه است؟ وی گفت: بله درست است، احزاب اصلاحات به دنبال تشکیل دولت در سایه هستند. احزاب قصد دارند قدرت را از حزب حاکم بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره دیدارهای اخیر حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید با سران اصلاحات گفت: آقای روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطگونوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی دیدار داشته است. رهبران اصلاحات می خواهند جمهوری نظام را احیا کنند. اسحاق جهانگیری در هر دو دیدار روحانی با سران اصلاحات شرکت می کند و به تأمل می پردازد. همتی و اسحاق جهانگیری با دلالان در ارتباط هستند و در زمینه های مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا حزب کارگزان به تیم روحانی در تشکیل دولت سایه کمک می کند؟ وی گفت: آقای محسن هاشمی اخیرا با آقای روحانی دیدار کرده بود و لاریجانی و آقای مرعشی نیز به زودی با آقای روحانی دیدار خواهند کرد. همه احزاب در دولت سایه هستند، جلسات مشترکی برای تشکیل دولت سایه داشتیم و در حال گفتگو هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید