واکنش عصبی روزنامه دولت به دیدارهای روحانی با خاتمی، ناطق، لاریجانی، جهانگیری باهنر و ….

واکنش عصبی روزنامه دولت به دیدارهای روحانی با خاتمی، ناطق، لاریجانی، جهانگیری باهنر و ....

روز جدید محمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: حسن روحانی اخیراً با محمد خاتمی، ناطق نوری، اسحاق جهانگیری، محمدرضا باهنر، محسن هاشمی و علی لاریجانی دیدار کرده است.

او مدعی است که این جلسات برای «احیای جمهوری نظام» از جمله برای رسیدگی به دلایل کاهش مشارکت سیاسی مردم و با هدف بازسازی احزاب اصلاح‌طلب برگزار شده است، اما شواهد نشان می‌دهد که موسسان قصد راه‌اندازی اتاق‌های فکر و اندیشه را دارند. تکیه به فضای مجازی برای براندازی دولت سیزدهم راهی برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور پیدا می کنند و در همان پنجم را می چرخانند.

میدان سران دولت یازدهم و دوازدهم که رکود سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و افزایش بی سابقه تحریم های خارجی را بر کشور به ارث برده اند، مانند یک شوخی تلخ سیاسی است. حسن روحانی همان کسی است که قول داد چرخ اقتصاد را بچرخاند اما آن را شکست. افزایش بی سابقه آمارهای منفی اقتصادی از ابتدای دولتش و متعاقب آن افزایش مشکلات اجتماعی نشان می دهد که آقای روحانی برای بازگشت به صحنه سیاسی عجله دارد. چرا که حداقل مانند دو سال آخر حکومتش باید سیاست سکوت را ادامه می داد تا کمتر به مردم روزهای تلخ را یادآوری کند. ضمن اینکه حضور اسحاق جهانگیری در این جلسات نیز یادآور باتلاق ارزی 4200 تومانی است که امروز هم اقتصاد کشور را گروگان گرفته و نه راه پیش روی تصمیم گیران گذاشته و نه راه بازگشت.
از سوی دیگر حضور چهره هایی مانند محمد خاتمی در این جلسات که سابقه و مدیریت اقدامات علیه نظام در سال 88 برای احیای جمهوریت نظام را دارد! این یکی از شوخی های تلخ زمانه است.

دیدگاهتان را بنویسید