دیدار خاتمی، روحانی و ناطق نوری تشکیلاتی و انتخابی نیست

دیدار خاتمی، روحانی و ناطق نوری تشکیلاتی و انتخابی نیست

روز جدید یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: موضوع دیدارهای اخیر رؤسای جمهور دوره اصلاحات و برنامه و امید با ناطق نوری، تبادل نظر درباره مشکلات و تجربیات گذشته است و ربطی به بازسازی جبهه اصلاحات ندارد. و انتخابات.”

جواد امام فعال در خصوص اخبار دیدار حسن روحانی و سیدمحمد خاتمی دو رئیس جمهور سابق با علی اکبر ناطق نوری گفت: این دیدارها ربطی به بازسازی جبهه اصلاحات و انتخابات نداشت. اگرچه آنها به همه این افراد احترام می گذارند، اما این جلسات یک بازدید معمولی است که حداقل هر از گاهی می تواند برگزار شود.

وی همچنین درباره حضور ناتک نوری در این جلسات گفت: آقای ناتک نوری یک چهره محترم و در مقاطع زمانی خاص در نظام حضور دارد و اصولگرای معتدل و معتدلی است و نماینده جریان اصلاحات نیست. این دیدارها هم مربوط به هفته های اخیر نیست.

جواد امام گفت: جلسه معمولی نیست که بگوییم مستمر است یا نه. حتی این جلسات هم سازمانی نیست که ادامه پیدا کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در دوره اصلاحات در پاسخ به سوالی که به دعوت آقای خاتمی مطرح شده بود، گفت: «حداقل هر از چند گاهی از فردی حمایت می شود تا جلسات مشترکی بین این افراد برگزار شود. این جلسه به دعوت آقای خاتمی نبود.

امام درباره موضوعات این جلسات نیز گفت: در این جلسات در مورد موضوعات روز، مشکلات و تجربیات گذشته مطرح می شود و در این جلسات موضوع خاصی مطرح نشد.

دیدگاهتان را بنویسید