دیدار امیر عبدالخیان با خبرنگاران تحریم شده/ مواضع و اظهارات غرب ریاکارانه و دوگانه است


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914304

وزیر امور خارجه کشورمان با خبرنگاران تحریم شده کشورهای غربی دیدار کرد و در این دیدار صمیمی از اقدامات آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی به دلیل تلاش صادقانه در اطلاع رسانی قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه کشورمان با خبرنگاران تحریم شده کشورهای غربی دیدار کرد و در این دیدار صمیمی از اقدامات آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی به دلیل تلاش صادقانه در اطلاع رسانی قدردانی و تشکر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار فعالیت موثر این دو خبرنگار در زمینه پوشش حرفه ای وقایع کشور را دلیل تحریم های اعمال شده بر آنها اعلام کرد و تاکید کرد: سیاستمداران غربی علیرغم ادعای مبنی بر اینکه آنها از رسانه های آزاد حمایت می کنند و در عمل نشان داده اند که مواضع و اظهارات آنها ریاکارانه و دوگانه است.

امیر عبدالخیان تصریح کرد: وظیفه ما در دستگاه سیاست خارجی حمایت از تحریم‌شدگان و حمایت از اندیشه‌ها و قانون‌های انسانی است و وزارت امور خارجه در این راستا از حقوق افرادی که در معرض تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی قرار گرفته‌اند حمایت می‌کند. من علیه حقوق بشر و آزادی بیان با تمام توان حمایت خواهم کرد.

آمنه سادات ذبیح پور نیز در این نشست صمیمی با بیان اینکه صرفا به دلیل انتشار اخبار ممنوع الخروج شده است، گفت: جامعه خبرنگاری برای رساندن صدای خبرنگاران ممنوع التصویر به عرصه بین المللی نیازمند حمایت هایی مانند وزارت امور خارجه است.

علی رضوانی نیز در این دیدار گفت: تحریم اعمال شده را افتخار و مدال بر گردن خود می دانم و این موضوع خللی در کار حرفه ای خبرنگار ایجاد نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید