امیر عبدالخیان: آخرین تبادل پیام ما با آمریکا کمتر از 72 ساعت پیش بود/برخی از وزرای خارجه پیام دادند که برای مذاکره عجله دارند/ راب مالی ریاکارانه می گوید مذاکره اولویت ما نیست. اشاره به تحریکاتی است که می خواهند نسبت به خیابان داشته باشند

امیر عبدالخیان: آخرین تبادل پیام ما با آمریکا کمتر از 72 ساعت پیش بود/برخی از وزرای خارجه پیام دادند که برای مذاکره عجله دارند/ راب مالی ریاکارانه می گوید مذاکره اولویت ما نیست.  اشاره به تحریکاتی است که می خواهند نسبت به خیابان داشته باشند

حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه گفت: تبادل پیام های مستمر با طرف آمریکایی وجود دارد و آخرین تبادل پیام ما کمتر از 72 ساعت پیش بود.

وزیر امور خارجه گفت: تبادل پیام با طرف آمریکایی ادامه دارد که آخرین پیام ما کمتر از 72 ساعت پیش است.

حسین امیرعبدلاخیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات برجام گفت: آمریکا ریاکارانه عمل می کند. دائماً با طرف آمریکایی پیام رد و بدل می شود. آخرین تبادل پیام ما کمتر از 72 ساعت پیش بود.

وی ادامه داد: آمریکا از طریق برخی از وزرای خارجه پیام داده است و آنها برای مذاکره عجله دارند اما راب مالی در مصاحبه خود ریاکارانه می گوید مذاکره اولویت ما نیست و به تحریکاتی که می خواهند در خیابان ها و اغتشاشات در ایران انجام دهند اشاره می کند. .

دیدگاهتان را بنویسید