دیدار داور و امیر فولادی با محوریت «سرباز قهرمان» / آیا تکلیف سربازان والیبال مشخص می شود؟


ساعت: 18:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898363

رئیس فدراسیون والیبال امروز (7 شهریور، دوشنبه) در دیدار با رئیس اداره ورزش و تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، موضوع نحوه استفاده از ملی پوشان سربازان را مورد بررسی قرار داد. در قالب “سربازان قهرمان”.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، موضوع دوران خدمت ملی پوشان والیبال یکی از دغدغه های مهم فدراسیون والیبال ایران است.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه، 28 شهریور) در دیدار با امیر فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، موضوع نحوه استفاده را بررسی کرد. لباس ملی سربازان در قالب طرح سرباز قهرمان.

در این جلسه همچنین دکتر مرادی، شورای عالی، میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون، سرهنگ رئیسعلی خاتمی، مدیر تربیت بدنی ناجا و عیسی سنگدوینی، رئیس شورای والیبال استان گلستان نیز در خصوص این موضوع حضور داشتند. خدمت مقدس سربازی والیبالیست ها و ایجاد فرصت برای استفاده از سرمایه های والیبال کشور و ارتقای آن در سطح بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در نهایت مقرر شد فدراسیون والیبال با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و اداره ورزش و تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح تفاهم نامه و دستورالعملی در این خصوص تهیه و امضا کند تا اعضای تیم ملی در قالب طرح و آیین نامه «سرباز قهرمان» در والیبال کشور حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید