جذب سرباز در دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح/اعطای مرخصی تشویقی 3 روزه به سربازان از جشنواره کارکنان ماهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نخستین جشنواره سرباز ماهر، اشتغالزایی و اشتغالزایی امروز به میزبانی نیروی انتظامی کشور در قرارگاه مرکزی آموزش نیروهای مسلح برگزار شد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در اولین جشنواره سرباز ماهر، اشتغال و کارآمدی توسط رئیس پلیس کشور، هیئت مدیره فرج و معاون آموزشی و پرورشی فرج در میزبانی اولین دوره جشنواره سرباز ماهر; وی اشتغال و کارآمدی را ارزیابی کرد و تصریح کرد: ماموریت نیروهای مسلح تامین امنیت است و فلسفه ارتش مشارکت در تامین امنیت است و این مشکل در همه کشورها وجود دارد و مختص ایران نیست.

امیر نصیرزاده خطاب به افرادی که می گویند سربازی اجباری باید لغو شود، اظهار داشت: هرکس در مورد سربازی و لغو آن اظهار نظر کند یا از جوانب و زوایای سربازی بی اطلاع است یا شاید هدفی جز تامین امنیت کشور داشته باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح نمی توانند نسبت به جذب جوانان به ویژه سربازان بی تفاوت باشند، تصریح کرد: نیروهای مسلح تصمیم گرفتند نسبت مهارت ها را به 70 درصد و دروس تئوری را به 30 درصد افزایش دهند. مهارت های جوانان و همچنین سربازان بیشتر باشد، این امر به این منظور انجام می شود که علاوه بر نظم و امنیت کشور، یک سرباز نیز مهارت هایی را بیاموزد زیرا جذب سرباز در اولویت است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم امیر نصیرزاده 3 روز مرخصی تشویقی به سربازان حاضر در جشنواره اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید